logo
امروز : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۱۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان:

خط‌مشی امام(ره) بر اساس اسلام ناب محمدی است

خط‌مشی-امام(ره)-بر-اساس-اسلام-ناب-محمدی-است
فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان گفت: امام خمینی (ره) گفتمان انقلابی، ارزشی و تحول گرایانه بسیار بزرگ و ملموسی ایجاد کرده‌اند و این گفتمان‌ها خط‌مشی بزرگ و ارزشی، بر اساس قرآن کریم و آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از خبرگزاری روابط عمومی سپاه، محسن خدابنده‌لو گفت: شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف الگو و منبع دست‌یابی به ائمه‌اطهار و خداوند است، الگویی دست یافتنی که می‌توان جهت نزدیکی به خداوند از ایشان بهره جست.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) می‌توان به شجاع و نترس بودن، مردمی بودن، ساده‌زیستی، ولایت‌مداری ایشان اشاره کرد، البته امام (ره) صفات بارز فراوانی را دارا بودند که وصف همه آن‌ها در یکجا امکان‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه ماهنشان مطرح کرد: امام خمینی (ره) با اینکه زبان ظاهری بسیار ساده و عامه فهم داشتند اما مطالب ایشان دارای مفاهیم عمیق و قابل تفسیر و عمق محتوایی فراوانی داشت.

وی ابراز کرد: ایشان در عصر حاضر فردی منحصر به فرد و دارای شخصیتی بسیار بزرگ و محبوب بود، مردم ایران به گونه‌ای شخصیت ایشان را قبول داشتند و تحت تاثیر حرف‌هایشان قرار می‌گرفتند.

خدابنده‌لو یاد‌آور شد: امام خمینی (ره) مکتبی از خود به یادگار گذاشت که این مکتب نه تنها از بین نخواهد رفت بلکه تا همیشه در جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد بود.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) گفتمان انقلابی، ارزشی و تحول گرایانه بسیار بزرگ و ملموسی ایجاد کرده‌اند و این گفتمان‌ها خط مشی بزرگ و ارزشی، بر اساس قرآن کریم و  آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر