logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۸۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

۶ کارخانه در ابهر احیا شد

۶-کارخانه-در-ابهر-احیا-شد
فرماندار ابهر گفت: در شهرستان ابهر در سال گذشته ۶ کارخانه احیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد ذوالقدر در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ابهر گفت: در گذشته در دانشگاه‌های آمریکا به دنبال حمایت از رژیم صهیونسیتی بودند، می‌بینیم که اکنون مخالف این رژیم بوده و حتی شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند و این به دلیل معجزه انقلاب است‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که در دولتی خدمت می‌کنم که شهید آیت‌الله رئیسی ریاست آن را به عهده داشت، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی بارها عنوان کرد که خیلی از افراد فقط از فقر حرف می‌زنند ولی من در فقر بزرگ شدم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی بین مردم بود و برای مردم کار می‌کرد، افزود: متأسفانه عده‌ای سال‌ها پیش پای کار آمدند که به راحتی با دشمن سازش می‌کرد ولی شهید امیر عبداللهیان خط‌شکنی کرد و در مقابل سازشگران ایستاد.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در اوج قدرت ساده‌زیستی بود و ما هم باید این افراد را الگوی خود قرار داده و در جهت پیشرفت کشور تلاش کنیم.

ذوالقدر با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در شهرستان ابهر گفت: از نماینده شهرستان درخواست داریم تا جایی که مقدور است دست مسئولان را بگیرند، تا با کمک هم کارها انجام شود‌.

وی با تأکید بر اینکه مسئولانی که ضعیف عمل کنند حتما بر کنار خواهند شد، گفت: در جایی که فساد باشد محکم خواهیم ایستاد، جلسات بی‌مورد حذف شده و وقت خود را برای کارهای موردی قرار دادیم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه ۶ کارخانه در ابهر احیا شده است، گفت: در دولت‌های قبل برخی پروژه‌ها ناقص افتتاح شده بود، خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم آنها را تکمیل و تحویل مردم دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر