logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۸۱۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی:

در عزل‌ مسئولان ضعیف دخالت می‌کنم

در-عزل‌-مسئولان-ضعیف-دخالت-می‌کنم
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان شهرستانی در کارهای خود ضعیف عمل کنند در نصب دخالت نمی‌کنم ولی در عزل‌ها دخالت خواهم داشت‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» منصور علیمردانی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با درود و سلام به طیبه شهدا و امام شهدا و طول عمر برای مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم در این مدت که با هم کار خواهیم کرد بتوانیم رضایت مردم را کسب کنیم، ما پای وعده‌های خود هستیم و پیگیر امور مردم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کسی از بنده درخواست نکرد که کاندیدا نمایندگی باشم بلکه خودجوش در این مسیر قدم گذاشتم تا به مردم خدمت کنم، بنابراین این جایگاه را من از مردم و با کمک خدا دارم و پیگیر خواسته‌های مردم خواهم بود، ما انتظارمان خیلی بیشتر از این‌هاست و اگر به این وضعیت راضی بودم کار تخصصی خود را رها نمی‌کردم.

 نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید طبق سند چشم‌انداز و قوانین پنج‌ ساله‌ توسعه کشوری که  ترسیم شده کار کنیم، گفت: تا زمانی که به آن جایگاه نرسیم راضی نخواهیم بود و بنده از ابزاری که مردم و قانون در اختیارم قرار داده در جهت پیشرفت شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه استفاده خواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه اگر شخصی در راستای کار خود کوتاهی کند به هیچ عنوان قابل قبول نیست، افزود: بر حسب گزارشی که مردم از مسئولان به ما خواهند داد برنامه‌ریزی خواهیم کرد، هر کاری که در این کشور انجام می‌شود تیمی بوده و هر پروژه‌ای که به سرانجام می‌رسد به نام دولت بوده و به نان شخص خاصی نیست.

علیمردانی تصریح کرد: امیدوار هستیم دولت بعدی هم دولت مردمی بوده و در تأمین رفاه مردم قدم بردارد. ما مردمان بزرگی داریم و انتظار این مردم از ما هم بزرگ است و ما هم نباید به کم قانع باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید در خدمت پیشرو باشیم، تصریح کرد: در شورای اداری گزارش‌ها باید بر اساس علم و توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی باشد و مسئولان ادارات باید پروژه‌ها را تا آخرین لحظه پیش ببرند و زمانی که گره کور در کار پیش‌ آمد به ما مراجعه کنند. 

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده هیچگاه از بیانات حضرت آقا عبور نخواهم کرد، گفت: من در نصب‌ها دخالت نکرده ولی در عزل دخالت خواهم داشت.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با نمایندگان استان هم‌سو هستیم و به پیشنهاد نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری یک مجمع مشترک نمایندگان و نماینده خبرگان تشکیل خواهیم داد و از ظرفیت‌ها و راهنمایی‌های حجت‌الاسلام جعفری نیز استفاده خواهیم کرد. 

علیمردانی با بیان اینکه برخی مشکلات مردم در خصوص هزینه‌های مسکن به قدری بالا رفته که مردم دچار مشکل شده‌اند، گفت: از اداراتی مانند بهزیستی و کمیته‌امداد که کارهای حمایتی انجام می‌دهند انتظار داریم در راستای تأمین منابع برای این محرومین ورود کنند و بانک‌ها وام‌های ازدواج را مدیریت کنند تا مردم به زحمت نیافتند. 

وی با اشاره به اینکه ازدواج و افزایش جمعیت از دستورات مقام معظم رهبری است، گفت: باید روند حل مشکلات مسکن ملی، ازدواج تسریع شود و شعار سال باید معیار حرکت ما باشد و بسیاری از امور به مردم واگذار شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر