logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره:

امام خمینی(ره) به پیروزی اسلام در جهان ایمان داشت

امام-خمینی(ره)-به-پیروزی-اسلام-در-جهان-ایمان-داشت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره گفت: امام خمینی(ره) به آینده امید داشت و به پیروزی نهایی اسلام در جهان ایمان داشت، ایشان معتقد بود که اسلام می‌تواند مشکلات جهان را حل کند و بشریت را به سعادت و رستگاری رهنمون شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نبض سحر، حجت‌الاسلام فرشید ملکی ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار جمهوری اسلامی بود، او شخصیتی برجسته بود و تأثیری عمیق و ماندگار بر تاریخ ایران و جهان اسلام گذاشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: امام خمینی(ره) به تقوا و پارسایی مشهور بود، او زندگی ساده‌ای داشت و نسبت به مادیات دنیا بی‌تفاوت بود، او معتقد بود که رهبران باید الگوی مردم در تقوا و پارسایی باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره گفت: امام خمینی(ره) در برابر ظلم و ستم شجاع بود و از بیان عقاید خود هرگز هراسی نداشت. او در دوران رژیم پهلوی بارها دستگیر و تبعید شد، اما هرگز از مبارزه دست نکشید. صبر و استقامت او در برابر سختی‌ها مثال‌زدنی بود.

ملکی گفت: امام خمینی(ره) از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بود، وی در علوم دینی و فلسفه تبحر داشت و به عنوان مرجع تقلید شیعیان شناخته می‌شد، امام راحل عشق عمیقی به مردم ایران داشت، او تمام عمر خود را وقف خدمت به مردم و رهایی آنها از ظلم و ستم کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) به قدرت مردم ایمان داشت و معتقد بود که مردم می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند، و ایشان انقلاب اسلامی ایران را با تکیه بر قدرت مردم به پیروزی رساند، و میراثی ماندگار از خود به جای گذاشت، او جمهوری اسلامی ایران را تأسیس کرد و الهام‌بخش جنبش‌های اسلامی در سراسر جهان شد.

این مقام مسئول گفت: امام خمینی(ره) به آینده امید داشت و به پیروزی نهایی اسلام در جهان ایمان داشت، او معتقد بود که اسلام می‌تواند مشکلات جهان را حل کند و بشریت را به سعادت و رستگاری رهنمون شود، امید به آینده یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود که به او در دوران‌های سخت و دشوار قدرت و انگیزه می‌داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر