logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۸۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همسر شهید احمد یوسفی در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت در انتخابات نقش مهمی در شرایط اقتصادی خواهد داشت

مشارکت-در-انتخابات-نقش-مهمی-در-شرایط-اقتصادی-خواهد-داشت-
همسر شهید احمد یوسفی گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات امری مهم و ضروری است و مشارکت در انتخابات نقش مهمی در شرایط اقتصادی جامعه و خانواده دارد.

 سید فخرالسادات موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بیان اینکه مردم باید در عرصه انتخابات ریاست جمهوری با آگاهی بیشتر از همیشه وارد صحنه شوند و شرایط کنونی باید سنجیده شود اظهار کرد: سبک و سنگین کردن پیشرفت‌های انقلاب در بحث نظام جمهوری اسلامی امری مهم است که باعث حفظ و لحاظ شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه انتخابات با حضور و مشارکت مردم معنا می‌گیرد ابراز کرد: فرد منتخب باید به امورات و مشکلات مردم آگاهی لازم داشته، پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی، دلسوز مردم و رهبری باشد.

موسوی گفت: تمام جوانب امور فرد کاندید در ریاست جمهوری باید به دست مردم حلاجی شده و فرد منتخب برای خدمت به مردم و کشور گام‌های مثبت بردارد‌.

وی گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات امری لازم است و مردم کشورمان با حضور گستره خود در تمام عرصه‌ها دشمن را ناامید کرده‌اند و این دوره نیز همین روال مشارکت گسترده مردم در انتخابات تکرار و به لطف خدا دشمنان ناامیدتر خواهند شد.

 

همسر شهید احمد یوسفی تاکید کرد: تعاملات جهانی نقش مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد چرا که به این واسطه کشورمان با پیشرفت‌های مهمی که بعد از انقلاب در تمام عرصه‌ها داشته است حرف اول و آخر را در منطقه به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نقش مهمی در شرایط اقتصادی جامعه و خانواده دارد و با انتخاب فرد اصلح سکان کشتی هدایت کشور به دست پرتوان فرد منتخب سپرده می‌شود و فرد منتخب مردم نیز وظایف سنگینی نسبت به مردم و کشور بر عهده دارد.

 

موسوی عنوان کرد: راه و منش شهید جمهور در کشور با انتخابات درست ادامه خواهد داشت ایشان جزو افتخارات در کشور بودند و دغدغه اصلی ایشان خدمت به مردم و مشکلات آن‌ها بود

 

وی ادامه داد: فکر نکنیم که کشورهای غربی دلسوز انقلاب، کشور و مردم هستند آن‌ها برای عدم پیشرفت کشور در تلاش هستند و تا به امروز به لطف خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری به در بسته خورده و ناامید شده‌اند.

 

همسر شهید احمد یوسفی گفت: مشارکت در انتخابات جواب دندان شکن به توطئه‌های دشمنان نظام است و حضور مردم در این امر مهم است زیرا این مردم هستند که برای کشورشان فرد صالح را انتخاب می‌کنند و به جهان معرفی خواهند کرد پس بهتر است فردی انتخاب شود که مانند شهید آیت‌الله رئیسی دلسوز، خادم مردم و پیرو ولایت فقیه باشد.

همسر شهید احمد یوسفی اضافه کرد: دشمنان تبلیغات گسترده‌ای برای عدم مشارکت مردم در انتخابات را شروع کرده و مردم همیشه در صحنه انقلاب نسبت به این مهم آگاهی دارند و نقشه شوم آن‌ها برای ملت کارساز نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر