logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۱۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شخصیت آیت‌الله رئیسی رشد یافته مکتب امام(ره) بود

شخصیت-آیت‌الله-رئیسی-رشد-یافته-مکتب-امام(ره)-بود-
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: حضرت امام(ره) موهبتی بود از سوی خداوند متعال که برای هدایت و رهنمود بشریت پا به عرصه نهاده بودند و شخصیت‌هایی همانند آیت‌الله رئیسی رشد یافته مکتب این امام عزیز شدند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در تاریخ بشریت همواره انسان‌های هستند که در زندگی فردی و اجتماعی تاثیر گذار بوده‌اند که باعث محور تحولات عظیم شده‌اند اظهار کرد: در میان این انسان‌ها بعضی نام‌ها و یادها بیانگر خیر و نیکی هدایت و آگاهی بخشی در انسان‌ها بوده که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نمونه از این انسان‌ها است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در روزگار ما خدای متعال بر ملت غیور ایران نعمتی مانند امام راحل قرار داد که باعث عزت و اقتدار آن‌ها شده است ابراز کرد: حضرت امام خمینی (ره) عزیز موهبتی بود از سوی خداوند متعال که برای هدایت و رهنمود بشریت پا به عرصه نهاده بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بی‌شک افرادی که در مکتب امام راحل تعلیم و آموزش دیده‌اند دارای مقام و جایگاهی بسی والا هستند‌ و ایشان یک انسانی خودساخته دارای نگاهی الهی و پر از معنویت بودند که در برابر ظلم ایستادگی کردند.

کرمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیفی که از شهید جمهور آیت‌الله رئیسی داشتند ایشان را به عنوان عالم مجاهد یاد کردند اذعان کرد: فرد فرهیخته‌ای مانند امام راحل به فکر مردم و دغدغه‌های آن‌ها در زندگی بود و شهید جمهور نیز راه و منش امام راحل را پیش گرفته بود.

وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و تمام سعی و تلاش خود را برای رضای خداوند و مردم صرف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: شهید جمهور نمونه بارز تربیت شده در مکتب امام راحل است و به راستی الگوگیری از افراد دارای اندیشه های کالا باعث ترقی خواهد شد.

وی عنوان کرد: شخصیت آیت‌الله رئیسی رشد یافته مکتب امام راحل بود و در رفتار و مسئولیت بزرگی که بر عهده داشتند توانستند به بهترین شکل ظاهر شوند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی باکفایت بود و توانست با تدابیر والای خود کشور را در راه پیشرفت قرار دهد و امروزه کشور دستاوردهای خوبی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی کسب کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر