logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۸۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

اعزام 3 هزار نفر از زنجان به مرقد امام خمینی(ره)

اعزام-3-هزار-نفر-از-زنجان-به-مرقد-امام-خمینی(ره)
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از اعزام 3 هزار نفر در سطح استان زنجان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

محسن سهندی در گفتگو با خبرنگار «موج رسا»، از اعزام 3 هزار نفر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: در سی‌پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران 3 هزار نفر در سطح استان زنجان به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه روز 13 خرداد ماه راس ساعت 22 کاروان‌های زیارتی زنجان را به سمت مرقد مطهر ترک می‌کنند، عنوان کرد: روز 14 خرداد ماه بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب تهران را به مقصد زنجان ترک می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در هر اتوبوس اعزامی یک راوی و یک روحانی حضور خوهند داشت، تصریح کرد: هدف از حضور راویان و روحانیون آشنایی بیشتر رهروان و عاشقان امام خمینی(ره) با سیره آن امام بزرگوار است.

سهندی هدف از این اعزام‌ها را تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید پیمانی با رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: همه ساله رهروان و عاشقان امام خمینی(ره) در سالگرد ملکوتی آن امام بزرگوار در مرقد مطهر ایشان حضور پیدا می‌کنند و تجدید بیعتی دیگر با انقلاب و رهبر معظم انقلاب می‌بندند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر