logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۸۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شناخت مکتب امام(ره) از ویژگی‌ شهید آیت‌الله رئیسی بود

شناخت-مکتب-امام(ره)-از-ویژگی‌-شهید-آیت‌الله-رئیسی-بود-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مکتب امام به ایران و ایرانی یاد داد که با همه کاستی‌ها و تحریم‌ها ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه کاری که امام راحل در دوران غیبت کبرای امام عصر حضرت مهدی (عج) انجام داد یک اتفاق بی‌نظیر بود که حتی در دوران حیات حضرات معصومین علیهم السلام به جز برهه‌های محدود اتفاق نیفتاده بود اظهار کرد: آن کار بی‌نظیر قیام علیه ظلم و ستم و استکبار جهانی و برپائی تشکیل حکومت الهی و دینی در مقابل حکومت طاغوتی و شیطانی رژیم پهلوی بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آرزوی انبیا و اولیای الهی را برآورده کرد و دلیل اصلی موفقیت امام این بود که هدف امام، قیام امام، راه امام، مسلک امام، گفتار و رفتار امام همه و همه برای خدا و رضای خدا بود ابراز کرد: لذا همین نگاه، او را به یک شاخص و الگوی مناسب در دنیای اسلام و حتی در کشورهای غیر مسلمان تبدیل کرد و انقلاب او هم به عنوان یک مکتب ایجاد شد که کار این مکتب تربیت فرزندان عارف روح‌الله بود که برای ایجاد انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی، پیروزی و استمرار آن تا پای جان حاضر بودند بایستند و در میدان عمل هم این را نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اذعان کرد: شهدای والامقامی چون؛ رجائی‌، باهنر، بهشتی‌، باکری‌، همت‌، همدانی‌، صیاد شیرازی‌ها و امام خامنه‌ای و حاج قاسم سلیمانی و امروز هم رئیسی و آل هاشم‌ها و همه شهدا و افرادی که در هر لباس و جایگاه و صنفی حاضر هستند خود را فدای این انقلاب بکنند و این را از مکتب امام آموختند.

وی گفت: مکتب امام به ایران و ایرانی یاد داد که با همه کاستی‌ها و تحریم‌ها ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم بدون اینکه چشم و دست ما به سمت مسکبرین عالم دراز باشد و همین هم شد و ایران ضعیف و زبون قبل سال ۱۳۵۷ امروز به یک ایران قوی و قدرتمند تبدیل شده که در خیلی از موارد حرفی برای گفتن دارد.

ناصر ابراز کرد: شهید آیت‌الله رئيسی این مرد خستگی‌ناپذیر و یکی از شاگردان مکتب خمینی کبیر و انقلاب اسلامی بود که حق تکلیف خود را به نحو احسن انجام داد و با خدمت صادقانه به مردم شریف ایران به ویژه محرومین و ایستادن در میدان و بالاخره شهادت در مسیر خدمت عالی‌ترین نمره را در پیشگاه خداوند متعال گرفت و مهر تائید این نمره حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر این شهید عزیز و شهدای همراه ایشان بود. 

وی با بیان اینکه شهید جمهور ما مسیر خدمت‌گزاری واقعی و صادقانه را ریل‌گذاری کرد و هدف و مسلک او و نوع خدمت و نوکری او به مردم، ماندگار خواهد بود و همین امر تکلیف نفر بعدی که مسند اجرائی کشور را به دست خواهد گرفت بسیار سنگین خواهد کرد اذعان کرد: همچنین وظیفه مردم را هم دوچندان می‌کند و شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در انتخابات باید توجه داشت و فردی را انتخاب کرد که همان مسیر و هدف شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد که تنها مسیر رسیدن به قله نهائی این است و لا غیر ...روحش یاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر