logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان:

شهید آیت‌الله رئیسی دانش‌آموخته مکتب امام(ره) بود

شهید-آیت‌الله-رئیسی-دانش‌آموخته-مکتب-امام(ره)-بود-
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: مکتب امام راحل پرورش‌دهندگان انسان‌های والامقام است انسان‌هایی که جز برای رضای خدا و خلق خدا کاری انجام نمی‌دهند و شهید آیت‌الله رئیسی شعارهای انقلاب را تحقق بخشید.

سید موسی موسوی تبریزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه نهضت امام خمینی (ره) یک مکتب و نهضت معمولی نیست اظهار کرد: در تمام دنیا انقلاب‌های دیگری هم اتفاق افتاده ولی هیچ کدام مثل انقلاب و مکتب حضرت روح‌الله نبوده و منش ایشان را نداشتند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه چون مبنای امام در ایجاد حکومت فقط الله بود و قیام‌الله کرد در این صورت هست که این مکتب به یک مکتب انسان ساز تبدیل می‌شود ابراز کرد: از یک نهضت الهی افرادی مانند؛ شهید بهشتی، مطهری و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی شکل می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان با اشاره به اینکه اکنون که با ایام ارتحال حضرت امام(ره) و ایام شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی روبرو هستیم گفت: شهید آیت‌الله رئیسی واقعا در مکتب امام و مقام معظم رهبری رشد کرده بود.

موسوی تبریزی ابراز کرد: وقتی به عملکرد ایشان نگاه می‌کنیم واقعا برای رضای خدا کار کرده است و چنانچه مرحوم امام برای خدا قیام و حکومت تشکیل دادند و اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی واقعا در بین مردم، برای مردم بخاطر رضای خدا بود.

وی با بیان اینکه مکان‌های صعب‌العبوری که ایشان سفر می‌کردند شاید تا آن موقع هیچ مقام بلند پایه از آنجا رد هم نشده بود ولی ایشان برای رسیدگی به مشکلات مردم می‌رفت تا در میان مردم باشد و درد و دل مردم را با روی باز گوش ‌کرده تا چاره‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شود افزود: این اقدامات جز برای خدا و رضایت او میسر بود افرادی که در مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری تربیت شوند این خصوصیات اخلاقی را دارا هستند و شهید آیت‌الله رئیسی شعارهای انقلاب را تحقق بخشید.

وی گفت: نکته دیگر این که آيت‌الله رئیسی واقعا کارهایی انجام دادند که انتظارات مردم نسبت به رئیس جمهور را تغییر داده و توقعات آن‌ها را بالا برده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان اذعان کرد: جا دارد از مردم شریف ایران اسلامی درخواستی داشته باشیم و آن اینکه در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری دقت بیشتری داشته باشند و کسی را مورد انتخاب خود قرار دهند که واقعا برای خدا و بخاطر خدا به مردم خدمت کند.

موسوی تبریزی تصریح کرد: انتخاب مردم در این عرصه واقعا مهم و حیاتی خواهد بود مردم هم باید با دقت به این مهم بپردازند چرا که هر یک رأی نه تنها تأثیر داخلی بلکه آثار بين‌المللی نیز خواهد داشت.

وی گفت: اکنون قدرت و انقلاب ایران به برکت خون شهدا، حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در دنیا حرفی برای گفتن دارد و توانسته است خودش را در جهان مطرح کند و انقلاب ایران در حال صادر شدن به جهان از جمله به قلب اروپا و آمریکا است اکنون بیداری اسلامی نه بیداری جهانی در حال رخ دادن در جهان است که این به برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی کلید خورده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر