logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت تکواندو استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات انتخابی تکواندو در خرداد ماه

برگزاری-مسابقات-انتخابی-تکواندو-در-خرداد-ماه
رئیس هیأت تکواندو استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی پیش‌رو در خرداد ماه، رده سنی نونهالان بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد.

سونا رزاقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در تیر ماه سالجاری مسابقات انتخابی رده سنی نوجوانان، (علاوه بر رده سنی نونهالان) در بخش دختران و پسران را خواهیم داشت که هدف از برگزاری حضور در المپیاد استعداد‌های برتر و مسابقات لیگ منطقه‌ای و قهرمانی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در ارتباط با دوره‌های مربیگری و داوری، مراحل پیش ثبت‌نام آن در حال اجرا است. با توجه به تعداد داوطلبین و حد نصاب قابل قبول آن، درجه مربیگری و داوری را به صورت کشوری در استان زنجان بتوانیم میزبانی کنیم.

رئیس هیأت تکواندو استان زنجان ادامه داد: رویداد مهم دیگری که میزبان آن هستیم آزمون ارتقا کمربند دان سه و چهار است که به صورت کشوری در یکم تیر ماه به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: امید است با حضور حداکثری شرکت کننده‌ها این آزمون را در زنجان برگزار کنیم. سال پیش‌رو در لیگ‌های کشوری پومسه در بخش آقایان و بانوان، لیگ دسته یک، منطقه یک نونهالان دختر و پسر، لیگ پسران نوجوان حضور خواهیم داشت.

رزاقی تصریح کرد: امیرسینا بختیاری نیز از ورزشکارانی است که امسال به عضویت تیم ملی در آمد و در مسابقات آسیایی به میزبانی کشور ویتنام حضور داشت.

وی عنوان کرد: سال گذشته هم مددخانی به عنوان سرمربی تیم نونهالان و نوجوانان پومسه کشور به مسابقات آسیایی لبنان اعزام شدند و در کنار او سانای احمدی، ورزشکار خوش آتیه استان زنجان توانستند مدال طلا و برنز را تصاحب کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان زنجان گفت: دوره دانش افزایی داوری کیوروگی بانوان استان با حضور ۳۴ شرکت کننده از شهرستان‌های زنجان، خرمدره و با تدریس استاد صمدیان رئیس کمیته داوران کشور (بانوان) روز جمعه ۱۱ خرداد ماه در محل خانه تکواندو زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر