logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۸۰۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

اعضای هیأت‌های اجرایی انتخابات در زنجان تعیین شدند

اعضای-هیأت‌های-اجرایی-انتخابات-در-زنجان-تعیین-شدند
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: طبق تقویم انتخابات، اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت‌های اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان در هشت حوزه اصلی و ۱۱ حوزه فرعی انتخاب و در سامانه اعلامی ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، همه زیر ساخت‌ها در استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده است اظهار کرد: آموزش عوامل اجرایی برای این دوره از انتخابات در سطوح مختلف برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه احکام اعضای ستاد انتخابات استان ابلاغ و جلسات ستاد آغاز شده است افزود: با هدف انجام تکالیف قانونی و برگزاری مطلوب انتخابات، همه کمیته‌ها مشغول پیگیری وظایف خود برای این دوره از انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نیز آثار و برکات حضور و مشارکت سیاسی مردم در مقاطع مختلف گفت: مشارکت آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت کشور بار دیگر حماسه آفرین خواهد بود در همین راستا به عنوان ستاد برگزاری انتخابات وظیفه داریم در چهارچوب مولفه‌های اصلی انتخابات ازجمله سلامت، بر رعایت قانون و صیانت از آراء تمرکز کرده و شرایط مناسبی را برای برگزاری امن انتخابات و نیز مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

رفیعی افزود: رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات ریاست جمهوری مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه استان زنجان با وجود مردم مؤمن و متدین همیشه جزو استانهای با مشارکت بالا در انتخابات است افزود: همه تلاش‌ها بر این است تا با فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای حضور با شکوه مردم در انتخابات پیش‌رو، رتبه استان در خصوص در مشارکت تقویت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم به ویژه شخص شهید رئیسی سطح انتظار مردم از رئیس دولت بالا رفته است و مردم با قدرشناسی و حضور گسترده خود در مراسمات تشییع و گرامیداشت شهدای خدمت، پیام استمرار چنین گفتمانی را در عرصه خدمت‌رسانی به گوش همه رساندند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر