logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۰۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان:

شهید آیت‌الله رئیسی شاگرد ممتاز امام(ره) بود

شهید-آیت‌الله-رئیسی-شاگرد-ممتاز-امام(ره)-بود
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شاگرد ممتاز مکتب امام خمینی(ره) بود و خود را خادم ملت می‌دانست و دغدغه اصلی وی مشکلات مردم و پرداختن به این مهم بود.

اکبر عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: از خصوصیات برتر مکتب امام راحل مردم‌سالاری، برخورد با استکبار، دشمن‌شناسی صحیح، تکلیف‌گرایی و ارزش دادن به افراد کم‌برخوردار و مستضعف در جامعه بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مردمی بودن توصیه‌ای بود که امام راحل همراه به مسئولان در جامعه داشتند، چرا که تا در میان مردم نباشید و حرف‌های و مشکلات آن‌ها گوش فرا ندهید نمی‌توان به مشکلات مردم پرداخت.

دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان گفت: امام راحل شاگردان بسیاری را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران تربیت کرد و شهدای راه خدمت نمونه‌ای از تربیت‌شدگان این مکتب اسلامی هستند، آن‌ها با نثار جان خود به انقلاب ارزش و هدف دادند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور شخصیتی ولایت‌مدار، بااخلاص، مدیری عمل‌گرا، مدبر و خادم امام رضا(ع) و خادم مردم بود و تلاش شبانه‌روزی ایشان مثال‌زدنی است ایشان تمام قوای خود را برای حل مشکلات مردم بسیج کرده بود.

عباسی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی شاگرد ممتاز مکتب امام خمینی(ره) بود و خود را خادم ملت می‌دانست و دغدغه اصلی ایشان مشکلات مردم و پرداختن به این مهم بود و باید توجه کرد شخصیت آیت‌الله رئیسی ثمره انقلاب و مکتب خمینی بود و خشنودی خدا را در خشنودی خلق او می‌دانست.

وی با بیان اینکه دلیل ماندگاری شهدا داشتن مکتب و الگوی مناسب است، گفت: امام راحل بهترین الگوی رفتاری و اخلاقی برای هدایت جامعه است، ایشان مردم‌سالاری دینی را در جامعه گسترش دادند و امروز زنان در کنار مردان حق انتخاب دارند و در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کنار هم برای کشور و آینده آن تلاش می‌کنند.

دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رئیس‌جمهور عزیز ما در حقیقت یک رئیس‌جمهور مکتبی، جهادی، ایثارگر و خستگی‌ناپذیر بود، گفت: در مناظرات شاهد بودیم که چقدر به او توهین شد و او با نجابت سکوت کرد و برخی نیز سعی در کم نشان دادن فعالیت و تلاش او داشتند ولی این انسان بزرگ خم به ابرو نیاورد و قصدش خدمت به مردم بود .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر