logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۸۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان:

سیره شهید آیت‌الله رئیسی برگرفته از امام(ره) بود

سیره-شهید-آیت‌الله-رئیسی-برگرفته-از-امام(ره)-بود
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی از مکتب امام خمینی (ره) الگو گرفته بود گفت: شهد آیت‌الله رئیسی در ابعاد و برهه‌های مختلف در بحث خدمات رسانی به مردم از مکتب امام خمینی (ره) الگو گرفت.

ابوالفضل شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مکتب امام خمینی (ره) مکتب جامع، عظیم و اثرگذاری بود که در آن افراد و شخصیت‌های مهم و سخت‌کوشی همچون مقام معظم رهبر، آیت‌الله رئیسی و سردار سلیمانی و دیگر افراد عالم و بزرگ پرورش یافته‌اند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های امام خمینی(ره) حمایت از مستضعفان در سر تا سر جهان بود، وی حکومت را وسیله‌ای برای تحقق عدالت می‌دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان مطرح کرد: امام خمینی (ره) معتقد بود تحقق عدالت بدون سرکوب کردن مستکبران امکان‌پذیر نخواهد بود، به همین دلیل فضای کشور، فضای حمایت از مستضعفان و مستمندان و مبارزه علیه مستکبران بود.

وی بیان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی نیز، مردم علی‌الخصوص مردم مناطق محروم و مستمندان را مورد توجه قرار می‌دادند.

شاهمرادی عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در امر خدمت‌رسانی به مردم هیچگاه خسته نمی‌شدند و تمام دغدغه و تلاش ایشان برای دستگیری و کمک رساندن به مردم خصوصاً محرومان بود.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان افزود: شایسته سالاری نیز از موارد مورد تاکید امام خمینی (ره) بود که آیت‌الله رئیسی نیز این مسئله را در دوران ریاست جمهوری خود به کار گرفته بود و به پذیرش افراد در مشاغل و عناوین بر شایسته سالاری تاکید داشت.

وی خاطر نشان کرد: می‌توان گفت در دوران ریاست جمهوری ایشان کسی جز از طریق شایسته سالاری در عناوینی پذیرش نشده بود.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان اظهار کرد: امام خمینی (ره) علاقه‌مند به مردم ایران بود و همواره در جهت رفاه و آسایش آن‌ها تلاش می‌کرد، ایشان به مردم ایمان داشت و از آن‌ها به عنوان صاحبان اصلی انقلاب یاد می‌کرد.

وی ادامه داد: در این مورد هم نمونه‌های بارزی وجود دارد که شهید آیت‌الله رئیسی پرورش یافته و الگو‌پذیر امام خمینی (ره) بودند.

شاهمرادی خاطر نشان کرد: حضور آیت‌الله رئیسی در مکان‌های مختلف کشور به مخصوص مناطق محروم و نشستن پای درد دل مردم نشان از این تبعیت دارد در حالی که ایشان می‌توانستند صرفا در دفتر ریاست جمهوری حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: ملت از نگاه شهید آیت‌الله رئیسی مهم‌تر از سایر امور بود و ایشان هیچگاه با دید رئیس جمهور بر مردم را نگاه نمی‌کردند، چرا که خود را جزئی از مردم می‌دانستند و بر این مسأله نیز تاکید داشتند.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان بیان کرد: امید است ما نیز از پیروان راستین امام خمینی (ره) و ادامه دهنده راه شهیدان بزرگی همچون شهید آیت‌الله رئیسی، سردار سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر