logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر:

کلاهبردار پليس‌نما دستگير شد

کلاهبردار-پليس‌نما-دستگير-شد
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر گفت: فردي با معرفي خود به عنوان افسر پليس به کلاهبرداری از مردم براي صدور کارت پايان خدمت و گواهينامه جعلي مي‌پرداخت، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از خبرگزاری پليس، هادی نوروزی در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: با به دست آمدن اخبار مبني بر اينکه شخصي در يکي از توابع شهر ابهر به جعل کارت پايان خدمت و گواهينامه می‌پردازد، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وي در ادامه گفت: با بررسی مستندات و انجام اقدامات تخصصي و فني پليسي ، ماموران موفق به شناسایی و دستگيری فرد جاعل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در خصوص دستگيری اين متهم تشريح کرد: در تحقيقات به عمل آمده، اين فرد به ۶۰ فقره اخذ مبلغ از مردم بابت صدور کارت پايان خدمت و گواهينامه اعتراف کرده و با بررسی استعلام بانکی مشخص شد که اين فرد در اين راستا مبلغ ۶ ميليارد ريال گردش مالي داشته که با هماهنگی مقام قضایی مسدود شد و تلاش برای دستگيری ساير همدستان وی ادامه دارد.

نوروزی افزود: تنها مرجع ارائه خدمات به مشمولان خدمت سربازی سازمان وظيفه عمومي فراجا است، بنابراين مشمولان و خانواده‌هايشان توجه داشته باشند به هيچ عنوان به افراد سودجو در فضای حقيقی يا مجازی که ادعاهایی نظير دريافت معافيت سربازی، کسر خدمت يا پايان خدمت و دريافت گواهينامه دارند اعتماد نکنند و تخلفات صورت گرفته را به سامانه ۱۱۰ پليس گزارش دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر