logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۸۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان به جامعه هدف بهزیستی

پرداخت-۲۰-میلیارد-تومان-به-جامعه-هدف-بهزیستی
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به صورت ماهیانه به جامعه هدف پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، روح‌الله خدابنده‌لو در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان ایجرود گفت: نزدیک به ۲۰ هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش هستند و بهزیستی بیش از ۵۰ مأموریت را به صورت تخصصی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر شامل کودکان، افراد دارای معلولیت، سالمندان، بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند و ارائه خدمات بهزیستی با پرداخت وام اشتغال‌زایی، مستمری، ودیعه مسکن و کمک هزینه خرید مسکن پایان نمی‌پذیرد و همواره ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از تلاش بهزیستی جهت تقویت فرهنگ خانواده‌محوری جهت نگهداری از معلولین و سالمندان در خانواده‌ها خبر داد و تصریح کرد: بهزیستی علاوه بر حمایت از خانواده‌ها جهت نگهداری افراد دارای معلولیت و سالمندان در خانه توانسته در زمینه گسترش مراکز شبانه‌روزی و مراکز روزانه سالمندان و بیماران اعصاب و روان قدم‌های موثری بردارد.

وی از مردم خواست مثل همیشه در زمینه تأسیس مراکز مراقبتی، نگهداری و یاری به اقشار آسیب‌پذیر، افراد دارای معلولیت در کنار جامعه هدف بهزیستی باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر