logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۸۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره خبر داد:

کشف 100 ميلياردی اموال مسروقه در خرمدره

کشف-100-ميلياردی-اموال-مسروقه-در-خرمدره
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در پی وقوع يک فقره سرقت مغازه عتيقه فروشی، از دستگيری 2 سارق و با کشف 100 ميلياردی اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا مقدم، فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی شکايت فردی مبنی بر سرقت اموال مغازه عتيقه فروشی بلافاصله مراتب کشف و دستگيری در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وي افزود: برابر اظهارات مالباخته ارزش ريالی اموال سرقت شده از اين مغازه عتيقه فروشی 100 ميليارد ريال گزارش شده که در اين خصوص پرونده مقدماتی تشکيل و دستور قضائی جهت انجام تحقيقات و بازجوئی‌های تخصصی از مظنونين اخذ گرديد.

مقدم عنوان کرد: با شروع تحقيقات ميداني پليس آگاهی، مشخصات دو نفر در اين سرقت محرز گرديد که در ادامه با مراقبت و تعقيب نامحسوس؛ محل زندگی و معابر مورد تردد اين دو نفر شناسايی و در يک اقدام غافلگيرانه هر دو دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره تصريح کرد: اين دو متهم ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابي بودند ولي در مواجهه با مدارک و ادله پليسی لب به سخن گشوده و به سرقت مغازه عتيقه فروشی اعتراف کردند که در ادامه با راهنمائي سارقان محل اختفاء اموال و اشياء سرقتی در گودالی در باغ شخصی کشف و به مالباخته استرداد شد. شايان ذکر است، از مخفيگاه سارقان يک قبضه سلاح کمری و يک عدد بی‌سيم دستی نيز کشف شد که با نظر مقام قضائی هر دو نفر با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر