logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۸۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

تسریع آماده‌سازی میدان‌گاه شریف‌آباد تا محرم

تسریع-آماده‌سازی-میدان‌گاه-شریف‌آباد-تا-محرم-
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: میدان‌گاه شریف‌آباد باید حتما تا ماه محرم آماده شود.

سعید بهاوری در حاشیه جلسه عمرانی شهر ابهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه شورا همواره نگاه ویژه‌ای به کارکنان شهرداری در بحث رفاهی داشته است، عنوان کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که کارکنان شهرداری از بابت رفاهی تأمین باشند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از موضوعاتی که مدیران نواحی باید با اهتمام پیگیر آن باشند بحث‌های خدماتی و ساخت و سازهای غیرمجاز است، تصریح کرد: اگر ساخت و ساز جدیدی و بدون مجوزی در نواحی صورت می‌گیرد باید به واحد حراست گزارش شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با توضیح اینکه به هیچ پیمانکاری بدهکار نیستیم، افزود: انتظار ما از پیمان‌کار انجام کار درست و با کیفیت است در راستای رضایتمندی شهروندان و حفظ بیت‌المال است

بهاوری با بیان اینکه هم پروژه‌های جزئی و هم پروژه‌های کلان در سطح شهر داریم، تصریح کرد: استخر، پردیس سینمایی، جاده سلامت ابهررود و سردرب ورودی، میدان‌گاه شریف‌آباد و زیدالکبیر، جاده سلامت شریف‌آباد و تکمیل پروژه ارغوان جزء پروژه‌های مهم و ضروری شهر هستند که باید اهتمام جدی در راستای تکمیل آنها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بحث قلعه تپه تاکنون کاوش و حفاری صورت نگرفته است، اذعان کرد: در بحث میدان‌گاه شریف‌آباد نیز اولین درخواستی که داریم این است این پروژه باید حتما تا ماه محرم آماده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب و پروژه‌های مورد نیاز در شهر هستیم، خاطرنشان کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا ابهری زیبا، توسعه یافته و آباد داشته باشیم و کارها و پروژه‌های عمرانی با کیفیت و سرعت پیش رود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر