logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در ابهر

اجرای-۱۲۰-پروژه-شهری-در-ابهر
شهردار ابهر گفت: سال گذشته بالغ بر ۱۲۰ پروژه کوچک و بزرگ در شهر ابهر تعریف، اجرا و نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در جلسه عمرانی شهر ابهر با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر ۱۲۰ پروژه کوچک و بزرگ تعریف، اجرا و نهایی شد، عنوان کرد: دو پروژه استخر و سردرب در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه نهایت تلاش ما این است پروژه‌ها با کیفیت عالی تحویل مردم شود، توضیح داد: در همین راستا سعی کردیم امسال نظارت‌ بر پروژه‌های عمرانی با دقت و وسواس بیشتری انجام شود که این موضوع تداوم خواهد داشت.

شهردار ابهر با بیان اینکه تا ۱۵ اردیبهشت درگیر یکسری از پروژه‌های سال قبل بودیم، گفت: با این حال تاکنون بالغ بر ۴۴ پروژه برآورد شده و بسیاری از آنها وارد سامانه شده است.

حیدری تصریح کرد: بیشترین دغدغه ما بحث پروژه‌های عمرانی شهر چه پروژه‌های نیمه‌تمام و چه پروژه‌های جدید علی‌الخصوص استخر، ورودی شهر، اصلاح هندسی شهر، میادین نیمه کاره، امامزاده اسماعیل (ع) شناط، پسماند زباله و ضایعات و نخاله‌های ساختمانی روشنایی معابر است.

وی خاطرنشان کرد: با انجام برآورد هزینه‌ای پروژه، روند اجرایی استخر و سایر پروژه‌ها ادامه‌دار خواهد شد.

شهردار ابهر با بیان اینکه مدیران نواحی در اصل شهردار ناحیه خود هستند، تصریح کرد: شهرداری و شورا پشتیبان کار و اقدامات مدیران نواحی در تمام امور است.

حیدری با توضیح اینکه مدیران نواحی همواره قبل و بعد از کار خود باید پایش ناحیه خود را انجام دهند، تأکید کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری در تقسیم‌بندی شهر به نواحی مختلف و تعیین مدیر ناحیه کاستن از حجم مراجعات مردم به شهرداری‌ها و تسریع در روند کار آنهاست.

وی با تأکید بر اینکه مدیران نواحی تنها نباید درگیر روزمرگی شوند، بیان کرد: باید طوری کار کنیم که رضایت‌مندی مردم جلب شود و مردم نارضایتی از مدیربت شهری نداشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر