logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۸۰۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

خدمات فرهنگی به مددجویان زنجانی ارائه شد

خدمات-فرهنگی-به-مددجویان-زنجانی-ارائه-شد
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته یک هزار و 700 قلم خدمت فرهنگی به مددجویان زنجانی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، روح‌اله صالحی در جلسه شورای مدیران این نهاد با اشاره به اینکه کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات اشتغال‌زایی و توانمندسازی به مسائل فرهنگی نیز توجه ویژه دارد، گفت: سال گذشته 50 هزار و 700 قلم خدمت فرهنگی به مددجویان زنجانی ارائه شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طرح یاس، ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس هیأت امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل )، جلسات اندیشه‌ورزی و آموزش‌های تخصصی موشن و تدوین از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: سایر برنامه‌های فرهنگی صرفا با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود. 

وی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در کمیته امداد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که دانش‌آموزان تحت حمایت دارند انتظار داریم گروه سرودی از مستعدین در این حوزه تشکیل شود.

صالحی بیان کرد: تقویت باورهای دینی و ایمانی خانواده‌های تحت حمایت، یکی از شاخص‌های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه هدف است و برنامه‌های مختلفی با هدف ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان، پرداخت شهریه به دانشجویان، برگزاری اردوهای شوق زیارت، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی و جلسات پیشگیرانه، از جمله خدمات فرهنگی ارائه‌شده توسط این نهاد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر