logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج:

شهید آیت‌الله رئیسی ثمره مکتب امام راحل بود

شهید-آیت‌الله-رئیسی-ثمره-مکتب-امام-راحل-بود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه امام راحل خود نمونه یک فرد مسئولیت‌پذیر و مجاهد در راه حق بود گفت: مکتب ایشان زمینه‌ساز ظهور گوهرهای گران‌بهایی همچون رئیس‌ جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

مهدی صفاییان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: انقلاب اسلامی ایران در تداوم مکتب رسول‌الله است و امام خمینی انقلاب اسلامی ایران را بر مبنای وحدت پایه‌گذاری کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به توصیه‌های امام خمینی (ره) به مسئولان کشوری گفت: امام راحل فرمودند؛ مسئله‌ای که به همه روحانیت و دست ‌اندرکاران کشور مربوط می‏‌شود و همیشه نگران آن هستم که مبادا این مردمی که همه چیزشان را فدا کردند و به اسلام خدمت کرده و به ما منّت گذاشتند، به واسطه اعمال ما از ما نگران بشوند. اگر خدای نخواسته، مردم ببینند که آقایان وضع خودشان را تغییر داده‌اند و آن چیزی را که نسبت به روحانیت در دلشان بوده است از دست بدهند، از دست دادن آن همان و از بین رفتن اسلام و جمهوری اسلامی همان است.

وی با بیان اینکه باید افرادی که در معرض خطر هستند خودشان را حفظ کنند و همانند مردم ساده‌زیست باشند، گفت: مسئولان گمان نکنند که اگر با چندین اتومبیل بیرون بیایند وجهه‌شان پیش مردم بزرگ می‏‌شود اینکه زندگی شما ساده باشد، همان‌طوری که سران اسلام و پیغمبر اسلام و امیرالمؤمنین و ائمه ما زندگی‏شان ساده و عادی بود و کسانی هم که جمهوری اسلامی را بپا کردند، مردم عادی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: امام خمینی (ره) اعتقاد داشتند که ما آمده‌ایم که به مردم خدمت کنیم و هیچ کس نباید برای خدمت به مردم عذر و بهانه بیاورد، امام راحل که خود نمونه یک فرد مسئولیت‌پذیر و مجاهد در راه حق بود و مکتب ایشان را زمینه‌ساز ظهور گوهرهای گران‌بهایی همچون رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

صفاییان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی یکی از ثمره‌های امام خمینی (ره) بود، گفت: لقب سید محرومان به خوبی برازنده منش و کردار ایشان بود. او که خود درد آشنا بود برای رفع مشکلات مردم تا دورترین نقاط ایران و بیراهه‌ترین نقاط هم سفر می‌کرد تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.

وی افزود: انقلاب خمینی کبیر (ره) این چنین بزرگ‌مردانی را دارد، شهید آیت‌الله رئیسی با نوع حرکت و زندگی خود الگوی جدیدی را به جامعه اسلامی ارائه کرد، وی در تقوای فردی، در مدیریت جهادی و خستگی‌ناپذیر، در توجه به مظلومین، در نگاه عمیق ولایی و تمام عرصه‌ها ایشان الگوی تربیتی عملی بودند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر