logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول فضای‌ مجازی بسیج استان‌ زنجان خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره سواد‌ رسانه‌ای نسرا در زنجان

برگزاری-سومین-جشنواره-سواد‌-رسانه‌ای-نسرا-در-زنجان-
مسئول فضای‌ مجازی بسیج استان‌ زنجان از برگزاری سومین جشنواره سواد‌ رسانه‌ای نسرا در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت‌های استانی و کشوری در حوزه آموزش سواد رسانه و تولید‌ محتوای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

مصطفی ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سواد‌ رسانه‌ای نسرا با عنوان «جهادتبیین» در زنجان گفت: این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت‌های استانی و کشوری در حوزه آموزش سواد رسانه و تولید‌ محتوای رسانه‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برگزاری این جشنواره‌ها باعث ظهور طرح‌ها و ایده‌های جدید از افراد‌ جدید است که در نهایت تولیدات جدیدی به ثمر می‌نشیند.

مسئول فضای‌ مجازی بسیج زنجان با اشاره به محورهای ارائه اثر بیان کرد: محورهای سومین جشنواره سواد‌ رسانه‌ای نسرا شامل رسانه‌‌شناسی، تربیت‌ رسانه‌ای، هوش‌ مصنوعی، اقتصاد‌ رسانه‌ای، جریان‌ شناسی رسانه، بازی‌‌های رایانه‌ای، شبکه ملی اطلاعات، فناوری‌های نوین ارتباطی، شناسایی ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی در فضای مجازی است.  

ملکی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با رویکرد محورهای اعلامی یک سخنرانی حداقل پنج‌ دقیقه و حداکثر هشت‌ دقیقه از خود ضبط کرده و برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.  

وی با اشاره به اینکه این سخنرانی‌ها می‌بایستی بدون تدوین و افکت باشد و محتوای اصلی صحبت تغییر نکند گفت: سخنرانان امکان صحبت در این ویدئوها به زبان ترکی را دارند ولی باید زیرنویس هم قید شود.  

مسئول فضای مجازی بسیج استان زنجان به دیگر قالب‌های ارسال اثر اشاره و عنوان کرد: کتاب، پوستر، بروشور، نرم‌افزار، پاورپوینت، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پادکست(فایل صوتی) و مقاله‌های علمی و پژوهشی از دیگر قالب‌های ارسال اثر به این جشنواره است.  

ملکی اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شده و تا ۲۰ تیر ماه سال جاری امکان ارسال آثار وجود دارد.  

وی افزود: پس از ارزیابی آثار دریافتی، برگزیدگان استانی برای رقابت با آثار سراسری به دبیرخانه کشوری معرفی خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره با دبیرخانه استان به نشانی @Nasra_zanjan در نرم‌افزار روبیکا و تلگرام ارتباط گرفته یا با شماره ۰۹۱۹۹۵۴۱۳۳۵ تماس بگیرند.

 

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ ]
عکسی قشنگ تر از این بنده خدا نداشتین بزنین از پروفایلش ور میداشتین
فرم ارسال نظر