logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۸۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با موج‌رسا:

شهید آیت‌الله رئیسی رهرو مکتب امام(ره) بود

شهید-آیت‌الله-رئیسی-رهرو-مکتب-امام(ره)-بود-
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی مردمی داشت که برای خدمت به مردم آمده بود و با قرار دادن شاخصه‌های اصلی رفتار امام راحل به عنوان الگو و راهبر، امورات مختلف کشور را ساماندهی می‌کرد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق آنچه که در کلام امام راحل آمده است شعارها و آرمان‌های انقلاب از زمان پایه‌ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاریخ مصرف ندارند، اظهار داشت: نمی‌توان عنوان کرد که در ابتدای انقلاب شاخصه‌هایی وجود داشت که اکنون در اثر گذر زمان از بین رفته باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از گذشت سالیان هنوز تازگی دارد و این تازگی را مدیون افراد است که در مکتب امام راحل تربیت، تعليم، رشد و پرورش یافته‌اند گفت: پرداختن به آرمان‌های اصلی انقلاب باعث محفوظ ماندن مسیر آن در جامعه می‌شود که باید به آن‌ها توجه و پرداخته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از جمله این موارد می‌توان به شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد که بارها آرمان‌ها و نگاه‌های انقلابی را در جامعه به صورت عملی ترسیم کرد و به آن جامعه عمل پوشاند اضافه کرد: همان خصلت‌هایی که در شهید بهشتی، شهید رجايی و شهدای انقلاب موج می‌زند و نسبت به تحقق آن پایبند بودند و باید گفت که شهید جمهور خود را جزئی از مردم می‌دانست و سعی در حل مشکلات مربوطه داشت.

باقری با بیان اینکه حمایت از محرومین و مستضعفین جامعه از دیگر اقدامات اساسی در جامعه بود که توسط شهید آیت‌الله رئیسی انجام شد ابراز کرد: چرا که پایه و اساس شکل‌گیری انقلاب مردم و قیام‌های آن‌ها بود و شوق‌ خدمت، خستگی‌ناپذیری، صداقت، صراحت و فسادستیزی در مدت سه سال از ویژگی‌های اصلی شهید جمهور بود که در دوران ریاست جمهوری ایشان به وضوح مشاهده شد.

وی گفت: عدم توجه به خود و دنبال منافع شخصی نبودن در کارها و انجام مسئولیت‌های مختلف همگی از شعارهای انقلاب است که توسط امام راحل اجرا می‌شد و بعد ایشان شاگردان مکتب خمینی آن را در راس امور کشور قرار داده و با الگوگیری از ایشان سعی در حل شدن مشکلات جامعه داشتند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: انتظار مردم از گذشته تا به امروز رعایت عدالت‌خواهی و مردمداری از مسئولان مربوطه‌ است و بعد از شهادت رئیس جمهور کشورمان باید دیدگاه‌های مکتب امام در جامعه ترسیم شود.

وی ابراز کرد: توجه و اعتقادی که مردم به شهید آیت‌الله رئیسی داشتند و نسبت به ایشان نشان دادند رفتارهایی بود که از مکتب امام راحل منشا گرفته بود و این شهید بزرگوار نسبت به این مهم آگاهی و بصیرت لازم را داشتند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان باید با رفتارهایی که مردم پسند است هم‌تراز باشند هر مسئولی تلاش داشته باشد تا دیدگاه خود را به سمت و سوی مردم و لایت‌فقیه داشته باشد.

وی گفت: تقویت نظام از جمله مواردی است که مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید داشتند و مسئولان باید به آن توجه کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی مردمی داشتند که برای خدمت به مردم آمده بودند و با قرار دادن شاخصه‌های اصلی رفتار امام راحل ایشان را به عنوان الگو و راهبر در امورات مختلف کشور قرار دادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر