logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۸۰۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت کشتی استان زنجان:

زنجان میزبان خوبی در مسابقات کشتی بود

زنجان-میزبان-خوبی-در-مسابقات-کشتی-بود
رئیس هیأت کشتی استان زنجان گفت: همه میهمانانی که برای مسابقات کشتی آمده بودند احساس خوشحالی و رضایت کردند، زنجان از این میزبانی سربلند و سرافراز بیرون آمد.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به اینکه زحمات زیادی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی انجام شده بود همه مربیان و میهمانانی که از خارج استان آمده بودند اظهار رضایت کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رضا مومنی در وزن ۶۱ کیلوگرم، سینا خلیلی در وزن ۷۰ کیلوگرم، فریبرز بابایی در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم و مرتضی جان‌محمدزاده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در رقابت‌ها قهرمان شدند.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان ادامه داد: در بخش تیمی کشور ایران قهرمان و ارمنستان دوم و افغانستان سوم شد. در این مسابقات دبیر فدراسیون و سرمربی تیم ملی از این میزبانی رضایت کامل داشتند. خدا را شاکریم که سربلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد: از تماشاگران غیور و خونگرم زنجانی هم کمال تشکر را دارم که با حضور فعال خود ۹۰ درصد سالن را پر کرده بودند و هیچ مشکل انضباطی نیز پیش نیامد.

محمدی ابراز کرد: میهمانان خارجی و سایر استان‌ها نیز بعد از صرف شام، زنجان را ترک کرده و همه تمهیدات لازم هم از لحاظ وسیله نقلیه ( اتوبوس) توسط شهرداری فراهم شده بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر