logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

نمایندگان مجلس همانند شهید مدرس عمل کنند

نمایندگان-مجلس-همانند-شهید-مدرس-عمل-کنند
امام جمعه شهرستان ایجرود گفت: شهید مدرس با شجاعت و صراحت لهجه در مقابل رضاشاه ایستاده بود و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کرد و امروز نیز انتظار این است که نمایندگان اینگونه عمل کنند.

حجت‌الاسلام محمد زرینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به شجاعت شهید مدرس اظهار کرد: زمانی که شوروی تصمیم به ورود به ایران گرفته بود، برخی از نمایندگان ترسیده بودند اما مرحوم مدرس مجلس را مجاب کرد تا با ورود شوروی مخالفت کند و با این مخالفت، شوروی نتوانست وارد کشور شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نمايندگان نباید در هيچ شرايطی مرعوب تهديدات و هجمه‌ها شوند و باید به وظايف خود به عنوان وكيل ملت در پاسداری از منافع ملی و حراست از حقوق مردم بكوشند.

 امام جمعه ایجرود با اشاره به جمله تاريخی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) كه مجلس در راس امور است، بيان داشت: نمايندگان مجلس بايد آزادانه قانون‌گذاری کنند و بر اجرای قوانین، نظارت داشته باشند.

حجت‌الاسلام زرینه با اشاره به ایام افتتاحیه مجلس دوازدهم، ضمن تشکر از نمایندگان دوره قبلی، سربلندی و توفیق برای نمایندگان دوره جدید از خداوند مسئلت کرده و اظهار داشت: ۲۲ بهمن ۵۷، شروع انقلاب اسلامی است و کسانی که حسرت حضور در آن دوران و فعالیت‌های انقلابی را می‌خورند، امروز فرصت بسیاری برای خدمت به انقلاب دارند.

وی با اشاره به اینکه زمانی تمام انقلاب به مدرسه فیضیه خلاصه می‌شد تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، مرزهای جمهوری اسلامی و قدرت اسلام در غزه، لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و عراق گسترش پیدا کرده است.

 امام‌جمعه ایجرود در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم‌الرضا علیه‌السلام، شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان، با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و بیان ویژگی‌های یک رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی بیان داشت: نهمین رئیس جمهور ایران اسلامی باید کسی باشد که بتواند مسیر عزت، اقتدار و خدمت را که توسط شهید رئیسی ریل‌گذاری شده، ادامه دهد در کنار مردم بودن را وظیفه اصلی خود بداند، از مظلوم دفاع کند، در برابر ظالم بایستد و اهل تلاش، جهاد و مقاومت باشد.

وی در رابطه با نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین گفت: جنایات وحشیانه اسرائیل جعلی در نهایت به نابودی و از بین رفتن خودشان منجر خواهد شد و اکنون هم با رسوایی‌های به‌وجود آمده برای آنها در سطح بین‌الملل، علائم و نشانه‌های به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین و به انزوا رفتن رژیم اشغالگر قدس کاملاً پیداست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر