logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۸۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان سلطانیه:

دولت چهاردهم نیز دولت خدمت شود

دولت-چهاردهم-نیز-دولت-خدمت-شود
امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: دولت چهاردهم باید دولت خدمت و دولت بی‌‌حاشیه باشد تا کشور از گردنه خطیر مشکلات اقتصادی عبور کرده و به سمت قله‌های عدالت و پیشرفت حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در نماز جمعه سلطانیه با اشاره به آغاز به کار مجلس دوازدهم گفت: مجلس وظیفه قانون‌گذاری و ریل‌گذاری را دارد، باید به منافع ملی توجه کند و مظهر وفاق ملی باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نمایندگان مجلس باید پیام راهگشای مقام معظم رهبری را منشور دوران نمایندگی خود قرار دهند و نمایندگانی باشند که مصوبات آنان ضعف و مشکلات را برطرف کند. 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید ابراهیم رئیسی دو حجت و راهنما جلوی چشمان ما هستند، گفت: این دو شهید با زندگی مجاهدانه و خدمت به مردم تا پای جان و با اخلاص و خستگی ناپذیری و حضور در میدان راه خدمت را به مردم و مسئولان نشان دادند.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از ۱۰ سال رهبری در شب ۱۴ خرداد از دنیا رفت، گفت: ارتحال امام یکی از حوادث سخت انقلاب اسلامی بود. 

حسینی‌نسب با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند که با ارتحال امام، انقلاب اسلامی دوام نخواهد داشت و از بین خواهد رفت افزود: با انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی، نگرانی دوستداران انقلاب برطرف و توطئه‌ها و تحلیل‌های دشمنان نیز ناکام ماند و مقام معظم رهبری هم در دوران رهبری از خط امام پاسداری کرده است. 

وی با اشاره به سالروز قیام ۱۵ خرداد که مردم در پی بازداشت امام به صورت خودجوش قیام و در برابر رژیم پهلوی صف آرایی کردند، گفت: حضور مردم در این سال‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و نماد وفاداری مردم به انقلاب اسلامی شده که آخرین آن، تشییع پیکر با شکوه رئیس جمهور شهید است که در پنج شهری که مراسم تشییع بود حدود ۱۲ میلیون نفر شرکت داشتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر