logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۸۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

حادثه رفح نشان‌دهنده درماندگی رژیم صهیونسیتی است

حادثه-رفح-نشان‌دهنده-درماندگی-رژیم-صهیونسیتی-است
امام جمعه ابهر گفت: حادثه تلخ رفح نشان‌دهنده تحت فشار بودن رژیم صهیونسیتی است و این تلاش مذبوحانه، شکست و درماندگی رژیم قصاب صهیونیستی را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم نماز جمعه ابهر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا و تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری توجه به مکتب، سخن، سیره و منش حضرت امام (ره) بوده که حقیقتاً درس‌آموز است، میراثی که از امام برای ما به یادگار مانده را باید نقطه به نقطه مورد توجه قرار بدهیم و به علم و قوانینی که کشور را نجات دهد تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) دارای شخصیت بی‌نظیری است که ابعاد وجودی این انسان خودساخته هنوز شناخته شده نیست، گفت: در غزه هولوکاست واقعی و حقیقی رخ می‌دهد که این رژیم کودک‌کش و جنایتکار راه انداخته است، به قدری این حادثه تلخ و شرم‌آور است که حتی خود نتانیاهو هم به نوعی گفت که ما زیاده‌روی کردیم، اما حادثه بسیار فجیع است و با هیچ کدام از اصول انسانی سازگار نیست.

امام جمعه ابهر گفت: این فاجعه به قدری وحشتناک است که اروپایی‌ها می‌گویند باید روابط و کمک‌های خود را به اسرائیل قطع کنیم.

وی با بیان اینکه تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است، افزود: زمانی که آیت‌الله رئیسی شهید شد، عده‌ای لخت و عریان شده و دیگران را نیز به این کار دعوت کردند و حواسشان نیست که در تاریخ آن کسی در جنگ صفین لخت شد عمروعاص است که زیر پرچم کفر معاویه بود. 

مرادپور با بیان اینکه دنیا برای رفح گریه می‌کند جزء افرادی که زیر الم معاویه هستند، گفت: رژیم صهیونسیتی تحت فشار است این حرکت‌ها نه از روی قدرت و تسلط است بلکه این تلاش مذبوحانه، شکست و درماندگی رژیم قصاب صهیونیستی است که دست به این جنایت‌ها می‌زند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر