logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

پیشرفت کنونی ایران به برکت امام(ره) است

پیشرفت-کنونی-ایران-به-برکت-امام(ره)-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کشور ایران در دنیای کنونی به برکت امام راحل و خون شهیدان حرفی برای گفتن دارد. از لحاظ قدرت و امنیت کشور و ابعاد علمی، پزشکی و نظامی را امام به ما آموختند و ما نیز مدیون ایشان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان گفت: با توجه به نزدیک شدن ۱۴ خرداد ایران اسلامی و مسلمانان احساس یتیمی کرده و یک پدر بزرگ را از دست دادند، امامی که آیندگان او را بهتر خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به چند ویژگی افزود: طبق آیات قرآن کریم هر چیزی که در این دنیا وجود دارد از بین رونده و تنها چیزی که ماندگار خواهد بود ذات مقدس خداوند است، بندگان پاک خداوند نیز اسم و رسمشان مانا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: محبت امام حسین (ع) روز به روز در قلب‌ها رسوخ می‌کند، پرچم او ۱۴۰۰ سال بعد نه تنها در کشور‌های اسلامی و مسلمان بلکه در کشور‌هایی که دشمنان ما هستند نیز پرچم امام حسین ( ع) بر افراشته خواهد شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نور متصل به خداوند است و این نور الهی خاموش شدنی نیست، دشمنان نقشه کشیدند تا امام راحل را تحریف کنند و از مسیری که برای پیروزی ترسیم کرده بودند را دور کنند اما موفق نشدند.

ناصر عنوان کرد: ۱۴ خرداد ۶۸ امام راحل از دنیا رفت و دشمنان فکر می‌کردند فاتحه نظام و انقلاب خوانده شده است. دشمن نقشه‌های شومی بر علیه ایران داشت اما عزیز دیگری سکاندار کشتی انقلاب را به دست گرفت و هدف امام راحل را هدایت کرد.

وی ابراز کرد: کشور ایران در دنیای کنونی به برکت امام راحل و خون شهیدان حرفی برای گفتن دارد. از لحاظ قدرت و امنیت کشور و ابعاد علمی، پزشکی و نظامی را امام به ما آموختند و ما نیز مدیون ایشان هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: نام امام همچنان زنده و ۱۴ خرداد بهانه‌ای است تا امام راحل را بیشتر و بهتر بشناسیم. امامی که دشمن بخاطر او هزینه می‌کند تا از ذهن‌ها پاک شود و موفق هم نخواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر