logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۸۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

مجادله در شأن مجلس انقلاب اسلامی نیست

مجادله-در-شأن-مجلس-انقلاب-اسلامی-نیست
امام جمعه ماهنشان گفت: مجادله و رد و بدل شدن بعضی کلمات و تعابیر و آنگونه که ادعا شده برخی تهدیدها در شأن مجلس انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: رهبر انقلاب دوازده توصیه به نمایندگان دوره دوازدهم داشتند که توصیه‌های ایشان راهگشا و نجات بخش و لازم‌الاجرا است. 

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: مجادله و بحث در مجلس دوازدهم در شأن انقلاب اسلامی نیست و این واقعه تلخ پیام حضرت آقا به مجلس را به روشنی نادیده گرفته شد.

 امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکا یک نقشه راه و تبیین واقعی از مقاومت و حقانیت مردم مظلوم فلسطین است.

 وی مطرح کرد: مقام معظم رهبری در این نامه دانشجویان آمریکا را انسان‌هایی با وجدان پاک خطاب فرمودند و نامه و پیام خود را پیام همدلی و همبستگی خواندند.

علی‌اکبری ابراز کرد: بمباران چادر‌های آوارگان فلسطین، آن هم درست چند روز پس از اینکه دادگاه لاهه خواستار توقف حمله به همان نقطه شده است نشان از آن دارد صهیونیست‌ها به انتقام گرفتن از زنان و نوزادان و کودکان عادت دارند.

وی اظهار کرد: اتحادی که با شهادت شهدای خدمت به وجود آمده نباید از بین برود، از دست دادن شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان خسارت بزرگی به اسلام و نظام بود اما خسارت بزرگ‌تر فراموش کردن ارزش‌ها و اقدامات عظیم و باورهای آنان است. 

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: با شهادت شهدای خدمت دشمنان به شادی پرداختند و ما باید با شرکت در انتخابات شادی آنان را به عزا تبدیل کنیم. 

 وی یاد آور شد: پیام حضور مقامات عالی رتبه ۶۸ کشور جهان در تهران نشان داد که جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری موثر خدشه‌ناپذیر است و نشان از جایگاه ویژه کشور دارد. 

علی‌اکبری چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و  انتخاب حضرت امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب را تبریک گفت.

 وی گفت: بهترین منبع برای شناخت حضرت امام راحل علاوه بر آثار مکتوب و سخنرانی‌های ایشان، فرمایشات مقام معظم رهبری درباره امام مخصوصاً سخنرانی‌های ۱۴ خرداد معظم‌له است.

 امام جمعه ماهنشان بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد شروع فرایند برون رفت از مقطع ذلت‌بار تاریخ و زمینه‌ساز تحقق مقطع عزتمند تاریخ ایران بود.

وی مطرح کرد:  طلیعه نهضت شکوهمند ملت ایران به رهبری و هدایت و راهنمایی امام راحل است، در قیام ۱۵ خرداد عاشورا جلوه کرد، مسلمانان در حمایت محرومان به پا خاستند و برای همیشه در تاریخ عزای عمومی شد.

امام جمعه ماهنشان در بخشی دیگر گفت: مجادله و رد و بدل شدن بعضی کلمات و تعابیر و آنگونه که ادعا شده برخی تهدیدها در شأن مجلس انقلاب اسلامی نیست

علی اکبری ضمن تشکر از مردم شهرستان در برگزاری مراسم عزاداری شهدای خدمت بیان کرد: این مراسمات تا اربعین شهدا باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر