logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۸۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

باید از فضای نقد جانانه‌ استقبال کنیم /اجازه ندهیم چراغ مطبوعات فعال زنجان خاموش شود

باید-از-فضای-نقد-جانانه‌-استقبال-کنیم-اجازه-ندهیم-چراغ-مطبوعات-فعال-زنجان-خاموش-شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید از فضای نقد در جامعه جانانه‌ استقبال کنیم تا بسیاری از مشکلات حل شود.

به گزارش موج رسا; سیدبیوک موسوی در مراسم افتتاح چهارمین دوره کارگروه‌های "فرهنگ و هنر" و "فرهنگ و جامعه" زنجان، اظهار داشت: افکار و اندیشه‌های مختلف در کارگروه‌های فرهنگی جمع شده و با بررسی موارد نظرات خود را اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه این کارگروه ها در واقع به نوعی در مدیریت فرهنگی استان سهیم هستند، خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدها‌ در این جلسات مشخص شده و به مراکز تصمیم‌گیری اعلام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این هم‌اندیشی منجر به تصمیم‌سازی می شود،ادامه داد:این کارگروه ها می توانند به سئوالات متعددی از جمله اینکه رسانه‌ها و مطبوعات تا چه حد به وظیفه خود عمل کرده و چقدر توانسته اند مشکلات و معضلات جامعه را بازتاب داده و فضای نقد را در میان مدیران جا بیندازد، پاسخ دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه باید از فضای نقد در جامعه جانانه‌ استقبال کنیم ،گفت: نباید اجازه چراغ اندک مطبوعات فعال استان خاموش شود.

موسوی زنجان را شهر شور و شعور حسینی، دیار غواصان دریادل، شهر کریمان عنوان کرد و افزود: باید ببینیم جامعه ما تا چه اندازه خود را به این عناوین رسانده است و دستگاه‌های اجرایی تا چه اندازه توانسته‌اند به آنها عمل کنند.

وی با بیان اینکه ما در بسیاری از امور ضعف داریم  و این امر مربوط به یکی دو روز گذشته نیست بلکه بسیاری از آنها در درون ما نهادینه شده است،گفت: ما بلد نیستیم با یکدیگر گفتگو کنیم، همین که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی فراهم کرده تا تعدادی ادیب و هنرمند و نخبه در کنار هم با یکدیگر گفتگو کنند، جای تقدیر و تشکر دارد.

این مسئول بر لزوم تحمل و مدارای افکار مخالف تاکید کرده و گفت: بحث کرسی‌های آزاد اندیشی مورد تاکید مقام معظم رهبری بر همین امر اشاره دارد، حال شاید آنچه که مدنظر ایشان بوده محقق نشده باشد ولی همین که دو فکر مخالف با هم بنشینند و نظرات خود را مطرح کنند کار بزرگی است.//ن

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر