logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

حضور-مردم-در-انتخابات-دشمنان-را-ناامید-می‌کند-
امام جمعه طارم گفت: دشمنان برای انتخابات ایران برنامه‌ریزی کرده و تبلیغات منفی خود را آغاز کرده‌اند و حضور مردم در عرصه انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه مجلس دوازدهم از هفت خرداد ماه آغاز به فعالیت کرده و در تمام امور قرار دارد و از همه عقاید، سلیقه‌ها و قومیت‌ها در مجلس گرد هم آمدند و مجلس باید مظهر اتحاد و یکپارچگی باشد اظهار کرد: همه باید دست در دست هم برای پیشرفت کشور و سربلندی و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدت کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امام راحل درباره مجلس فرمودند؛ مجلس خوب همه چیز را خوب و مجلس بد همه چیز را بد می‌کند ابراز کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ اگر نمایندگان محترم به وظایف خود عمل و صادقانه رفتار کنند امورات کشور به سمت صلح پیش خواهد رفت.

امام جمعه طارم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و والامقام کشورمان که در راس آن‌ها شهید جمهور و همراهان ایشان قرار دارند که در راه خدمت به کشور به درجه رفیع شهادت رسیدند تصریح کرد: باید مواظب بود چرا که دشمن تبليغات منفی خود را برای تخریب نیروهای انقلابی و ولایی آغاز کرده است.

منصوری با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرشور و گسترده خواهد بود گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی گفت: با پیش‌رو داشتن هفته بدون دخانیات خانواده‌ها مراقب جوانان و نوجوانان باشند تا گرفتار دخانیات نشوند. 

امام جمعه طارم افزود: ۲۵ ذی‌القعده روز دحوالارض (گسترش زمین که کعبه به عنوان اولین نقطه از زمین بیرون آمد) و نخستین رحمت الهی نازل شد.

منصوری ضمن تسلیت و گرامیداشت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل در ۱۴ خرداد ماه گفت: امام راحل جامعه را به اوج پیشرفت رساند و امروز می‌بینیم مکتب امام راحل راه و هدف ایشان را طی کرده و باعث بیداری جهان شده است. و قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مبدا و نهضت انقلاب اسلامی ایران و جرقه پیروزی بود.

امام جمعه طارم با بیان اینکه حمله وحشیانه نظامیان رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل به رفع و به آتش کشیدن چادرهای آوارگان فلسطینی را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونسیتی حرمله و یزیدیان زمان هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر