logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۸۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه فنی‌ و‌ حرفه‌ای ابهر در گفتگو با موج‌رسا:

الگوی شهید آیت‌الله رئیسی، امام(ره) بودند

الگوی-شهید-آیت‌الله-رئیسی،-امام(ره)-بودند
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابهر گفت: دغدغه اصلی امام راحل مشکلات مردم بود و به این نکته توجه خاص داشتند و برای دیگران نیز سفارش می‌کردند که از این امور غافل نشوند و شهید آیت‌الله رئیسی نیز دقیقا از ایشان الگو گرفته بود.

مهدی صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پس از وقوع انقلاب اسلامی و ایجاد زمینه مناسب برای حضور جوانانی که سرسودای افتخار آفرینی برای کشورشان را داشتند و برای به ثمر رسیدن درخت انقلاب زحمات زیادی متقبل شدند و عده بیشتری به شهادت رسیدند اظهار کرد: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، همچون بسیاری از همسنگران انقلابی خود که تشنه خدمت به مردم و کشور بود با تبعیت از رهنمودهای امام خمینی (ره) با نیت خدمت به مردم پا به عرصه نهاد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهید جمهور کاملا واقف بودند برای به کمال رسیدن کشور باید در کنار مردم و برای مردم خدمت کرد ابراز کرد: شهيد آیت‌الله رئیسی تا آخرین لحظه از عمر شریفشان از این مسئولیت‌ها شانه خالی نکرد و برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب سعی و تلاش بسیار کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابهر تاکید کرد: امام راحل که خود نمونه عملی از تعالیم شرعی، مسئولیت‌پذیری و مجاهدت در راه حق بودند و شهید جمهور ایشان را به عنوان الگویی مناسب جهت تحقق اهداف کشور برگزیده و مانند ایشان دلسوز مردم بودند.

صبوری گفت: با توجه به اینکه حدود نیم قرن از انقلاب اسلامی گذشته است، اما هنوز دشمنی‌های آشکار و نهان غرب و در راس آنها آمریکا و انگلیس به صورت پیوسته ادامه دارد ولی اتحاد مردم در عرصه‌های مختلف نقشه‌های شوم آنها را برملا کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبر که خود از شاگردان مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی راحل هستند، زمام امور را در دست دارند و هنوز هم جامعه نیازمند افراد مسئولیت‌پذیر و فداکاری است که برای ایران عزیز افتخار آفرین باشند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابهر تاکید کرد: پرورش یافتگان مکتب امام راحل دقیقا همان راه ایشان را طی می‌کنند زیرا می‌دانند طی کردن این راه، راه سعادت، بندگی، خودباوری و خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: شهید جمهور ایران، رجایی، باهنر شهید حاج قاسم همگی از تعالیم امام آموختند و طبق ایشان خدمت به مردم را سرلوحه آموزان خود قرار دادند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند و شهید جمهوری نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام راحل است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابهر ابراز کرد: دغدغه اصلی امام راحل مشکلات مردم بود و به این نکته توجه خاص داشتند و برای دیگران نیز سفارش می‌کردند که از این امور غافل نشوند زیرا صاحب اصلی انقلاب مردم هستند و برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها باید بسیج شد.

صبوری گفت: شهید جمهور نیز در راه خدمت به مردم تلاش‌های بسیار کرد و مشکلات متعددی را در جامعه حل و فصل کرد و از جمله این اقدامات رسیدگی به بیکاری عده از کارگران در اثر شرایط اقتصادی و ورشکستگی شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو از افرادی مانند شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به جامعه و دلسوز مردم و نظام معرفی کنیم و راه ایشان ادامه‌دار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر