logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۸۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

درمان خانواده‌های شهدای زنجانی در محل سکونت

درمان-خانواده‌های-شهدای-زنجانی-در-محل-سکونت-
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از قبل دستاورد برگزاری یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس متعهد خواهیم شد دارو و درمان خانواده‌های شهدا را در محل سکونت آنها تامین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان زنجان؛ روز پنجشنبه حکمت‌اله هاشمی در نخستین یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: به واسطه ظرفیت جوانان و داوطلبانی که در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد در حوادث و سوانح خدمات را ارتقا می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نجات جان انسان‌ها جزو وظایف ذاتی هلال‌احمر است ابراز کرد: بالاترین درجه و سعادت این مجموعه بر تن داشتن لباس خدمت سرخ و سفید است، ماموریت‌ها و اقدامات ما بر اساس تاسی از آیه شریفه قرآن و ائمه اطهار(ع) است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امروز به پاس زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی، بی‌منت و خدمات خالصانه مدیران کشوری با تلاش‌هایمان ثابت خواهیم کرد قدردان و پیرو مقام معظم رهبری بوده و با آرمان‌های شهدا پیمان خواهیم بست.

هاشمی ادامه داد: 28 هزار جوان عضو در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان هستند و تاثیرگذارترین قشر که می‌تواند سیره و وصایای شهدا را تبیین و سفیران خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز شهدا الگوی جامعه ما هستند تصریح کرد: حفظ و نگهداری این الگوها همت و تلاش را می‌طلبد و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و تبیین سیره آن‌ها با ظرفیت موجود هلال‌احمر می‌تواند تبیین شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امروز از قبل دستاورد برگزاری یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس متعهد خواهیم شد دارو و درمان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را در محل سکونت آنها تامین کنیم.

گفتنی است، نخستین یادواره شهدای امدادگر استان زنجان با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، مقامات کشوری، استانی، برادر شهید سرهنگ قدیمی از شهدای همراه رئیس جمهور شهید ایران اسلامی و خانواده 32 شهید امدادگر استان زنجان برگزار و در این یادواره از کتاب این شهدا رونمایی و از خانواده‌های گران‌قدر شهدای امدادگر دفاع مقدس و مقاومت قدردانی و در پایان مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس زنجان نیز غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر