logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کرسی آزاد‌اندیشی در دانشگاه پیام نور ماهنشان برگزار شد؛

انتظارات قشر دانشجو از رئیس جمهور آینده

انتظارات-قشر-دانشجو-از-رئیس-جمهور-آینده
اشتغال و ازدواج جوانان و مبارزه با فسادهای سازمان یافته و جوان‌گرایی و رویکرد به مدیریت جوانان در کشور و استفاده از جوانان حتی در مدیریت کلان کشور‌ از جمله انتظارات از رئیس جمهور آینده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شهید آیت‌الله رئیسی علی‌رغم اینکه در جهت آبادانی نقطه به نقطه ایران اسلامی علی‌الخصوص مناطق محروم گام‌های بزرگ و تلاش‌های فراوانی داشت، ایشان فردی ولایت‌مدار بود و بر شایسته‌سالاری جامعه بسیار تاکید و اهتمام ویژه داشت.

بیشتر بخوانید

در زمینه اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی برای آبادانی و پیشرفت ایران و انتظاراتی که از رئیس جمهور آینده وجود دارد با حضور ابوالفضل شاهمرادی، رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان و دانشجویان دانشگاه کرسی آزاد‌اندیشی برگزار شد.

ابوالفضل شاهمرادی، رئیس دانشگاه پیام نور پیرامون موضوعات مطرح شده در این کرسی آزاد‌اندیشی گفت: در رابطه با ناگفته‌های خدمات آیت‌الله شهید رئیسی در بین دانشجویان گفتگو شد.

وی ادامه داد: دانشجویان از خدمات آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست ایشان مبارزه با فساد، دیدار چهره به چهره با مردم، مخصوصا مردم مناطق محروم در حاشیه شهرها و سادگی زندگی بیشتر مورد تاکید قرار دادند.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان یاد‌آور شد: شهید آیت‌الله رئیسی در سفر استانی خود از روستای قره‌بوطه و قشلاق زنجان بازدید به عمل آورد.

وی بیان کرد: از دیگر مباحثی که توسط دانشجویان مورد تاکید و توجه بود رشد اقتصادی و شایسته سالاری بود ایشان در این زمینه‌ها تلاش‌های فراوانی داشت.

شاهمرادی ابراز کرد: بنده به عنوان عضوی از کرسی آزاد اندیشی عقیده دارم در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی فعالیت‌ها و اقدامات بی‌شمار ایشان کمتر از رسانه‌ها مورد اطلاع‌رسانی و انتشار قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: به نظر بنده دلیل این اقدام این بود که ایشان نمی‌خواست حقی از کسی ضایع شود و عملکردهای ایشان در دوران شرکت در دوران ریاست جمهوری‌های آینده تبلیغ به حساب آید.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان تصریح کرد در این کرسی آزاد‌ اندیشی که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود، دانشجویان از رئیس جمهور آینده انتظار داشتند فردی انقلابی باشد و شخصی انقلابی بوده و انقلابی بماند‌.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور آینده باید محرومیت‌زدا باشد و مبارزه با فقر نیز جزئی از خواسته دانشجویان بود.

شاهمرادی عنوان کرد: اشتغال و ازدواج جوانان و مبارزه با فسادهای سازمان یافته و جوان‌گرایی و رویکرد به مدیریت جوانان در کشور و استفاده از جوانان حتی در  مدیریت کلان کشور‌ ازجمله انتظارات از رئیس جمهور آینده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم به خصوص  جوانان علاقه دارند مسئولان در  مسائل و موضوعات به جز موارد امنیتی با مردم شفاف‌سازی کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان بیان کرد: از دیگر خواسته دانشجویان از رئیس جمهور آینده این است که خدمات کشوری به صورت مساوی بین مناطق مختلف تقسیم شود نه اینکه در پایتخت بیشتر و در سایر مناطق کمتر باشد.

وی خاطر نشان کرد: مردم علاقه دارند خدمات یک کشور به صورت یکسان در مناطق مختلف تقسیم شود.

شاهمرادی مطرح کرد: شایسته سالاری که در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی وجود داشت و ادامه آن از دیگر مطالبات دانشجویان بود و در ادامه دانشجویان از رئیس جمهور آینده در خواست دفاع تمام قد و ادامه تولید انرژی پاک و صلح‌آمیز هسته‌ای را خواستار بودند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر