logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۰۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سجاد مقدمی رئیس اتاق اصناف زنجان شد

سجاد-مقدمی-رئیس-اتاق-اصناف-زنجان-شد
طبق مصوبه کمیسیون نظارت استان و بر اساس آئین‌نامه ماده 36 قانون نظام صنفی، اعتبارنامه رئیس اتاق اصناف مرکز زنجان توسط مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان به سجاد مقدمی اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، مجید گلشنی، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در جلسه اعطای اعتبارنامه رئیس اتاق اصناف زنجان اظهار داشت: با توجه به انصراف آقای محمد بازرگان از سمت رئیس اتاق اصناف زنجان و کسب رای یکسان توسط آقایان سجاد مقدمی و محمد بازرگان در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف در سال 1401 و عدم نیاز به قرعه کشی، طبق مصوبه کمیسیون نظارت استان و آئین نامه ماده 36 قانون نظام صنفی ، اعتبارنامه رئیس اتاق اصناف مرکز زنجان به آقای سجاد مقدمی اعطا شد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با اشاره به جایگاه اتاق اصناف در استان اظهار داشت: اتاق اصناف باید به عنوان مرکز و محوریت صنوف بوده و با جدیت در امور اقدام نماید به طوریکه شاهد تاثیرگذاری مثبت آن در بازار باشیم.

این مقام مسئول یادآور شد: طی ماه‌های اخیر شاهد تعیین تکلیف انتخابات اتحادیه‌ها و رسته‌ها پس از گذشت چند سال در استان بودیم که بر این اساس استان زنجان در سال گذشته رتبه نخست در ساماندهی انتخابات اتحادیه‌ها و اتاق اصناف کشور را کسب کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان به لزوم مردمی کردن نظارت بر اصناف اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ما به دنبال تعریف کیو‌آر‌کد برای صنوف استان هستیم که با اجرای آن در سطح استان علاوه بر حفظ شأن و منزلت اصناف در حین بازرسی توسط بازرسین، مردم نیز می‌توانند به صورت مستقیم نظارت‌های لازم را بر صنوف داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر