logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۸۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان زنجان خبر داد:

اعزام 1500 نفر از زنجان به مرقد امام خمینی(ره)

اعزام-1500-نفر-از-زنجان-به-مرقد-امام-خمینی(ره)
فرمانده سپاه شهرستان زنجان از اعزام یک هزار و 500 نفر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

محمد‌علی‌ نجفی‌راد در گفتگو با خبرنگار «موج رسا»، با اشاره‌ به اعزام یک هزار و 500 نفر به مرقد مطهر امام خمینی‌(ره) اظهار کرد: در خرداد‌ ماه سالجاری 36 دستگاه اتوبوس و تعداد زیادی خودروی سواری در 13 خرداد ماه به سمت مرقد مطهر حرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تعداد 410 نفر خواهر و یک هزار و 90 نفر برادر در برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور خواهند داشت، افزود: این نفرات روز 13 خرداد ماه از زنجان به سمت مرقد مطهر حرکت کرده و روز 14 خرداد به زنجان بر می‌گردند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی حضور پیدا می‌کنند، عنوان کرد: تعداد 36 روای و روحانی در خصوص سیره امام خمینی(ره) مطالبی را ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله تعداد زیادی از رهروان امام خمینی(ره) برای زیارت مرقد مطهر امام شریف عازم تهران، می‌شوند، خاطرنشان ساخت: امسال نیز در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) تعداد زیادی از عاشقان و رهروان این امام بزرگوار عازم مرقد مطهر خواهند شد.

نجفی‌راد با بیان اینکه در 13 خرداد ماه سالجاری راس ساعت 10 شب اتوبوس‌های حامل رهروان امام خمینی(ره) به سمت تهران حرکت خواهند کرد، یادآور شد، در روز 14 خرداد ماه ساعت 16 این اتوبوس‌ها تهران را به مقصد زنجان ترک می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر