logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۸۰۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

شهید آیت‌الله رئیسی پرورش یافته مکتب امام(ره) بود

شهید-آیت‌الله-رئیسی-پرورش-یافته-مکتب-امام(ره)-بود
امام جمعه قیدار گفت: شهدای خدمت و در راس آن‌ها شهید آیت‌الله رئیسی پرورش یافته مکتب امام(ره) بودند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی موج رسا به مناسبت شب هفت شهدای خدمت مراسمی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیدارنبی با سخنرانی حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه شهر و با مداحی حاج نجات مظفری در مسجد زینبیه شهر قیدار مراسمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

امام جمعه قیدار در این برنامه با تسلیت مجدد شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت درباره ویژگی‌ها و خصوصیات شهید آیت‌الله رئیسی بیان داشت: کل دنیا متوجه این شد که شهید رئیسی چگونه شخصیتی بود.

وی افزود: شهید جمهور شخصیتی ولایتمدار و با اخلاص و مدیری عمل‌گرا و مدبر بود و خستگی ناپذیر بود و همیشه دغدغه مردم را داشت و سعی می‌کرد مشکلات مردم را مرتفع کند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: شهدای خدمت پرورش یافته مکتب امام(ره) بودند و البته همه شهدا از امام و مکتب او تربیت یافته و بخاطر همین امر اسوه و ماندگار شده‌اند.

موسوی همچنین از مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی بابت تشیع شهدای خدمت که در محافل مختلف بی‌نظیر بود تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: تشییع شهدای خدمت کم نظیر بود.

وی در ادامه از زبان امام علی (ع) در نهج‌البلاغه در شناخت شخصیت شناسی گفت: در شناخت شخصیت باید به ارکانی توجه کرد و این خیلی مسئله مهمی است.

امام جمعه قیدار با اشاره به ویژگی شخصیتی شهید جمهور اظهار کرد: در این دوران شخصیتی چون وی داشتیم که از مسیر انقلاب خارج نشد ولی در گذشته شخصیت‌هایی بودند که از این مسیر خارج و منحرف شدند.

موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره زندگی شهید آیت‌الله رئیسی گفت: وی شخصیتی بود که فقط به فکر خدمت در راه خدا بود و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکرد.

وی درباره خصوصیات بارز دیگر شهید آیت‌الله رئیسی بیان داشت: این شهید بزرگوار مردمی بود و برای مردم ارزش و احترام خاصی قائل می‌شد و به حرفشان گوش می‌کرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی این بود که ثابت قدم بود و در بدو ورود به آستان مقدس رضوی تحولی عظیم ایجاد کرد.

 موسوی خاطر نشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در زمان حضور خود در قوه قضائیه و ریاست جمهوری پر خیر و برکت خود تحولات و کارهای بنیادی عظیمی به ثمر نشاند و خود را فدای ملت کرد.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام همیشه تاکید بر این داشت که مشکلات را باید ریشه‌ای دنبال و حل کرد گفت: شهید جمهور شخصیتی بود که به فکر محرومان بود و همنشینی با مستضعفان را سرلوحه کارش قرار داده بود.

این برنامه با مدیحه‌سرایی مداح اهل بیت حاج نجات مظفری با حضور مردم و مسئولان به پایان رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر