logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۸۰۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

رقابت بیش از ۲۰۰ معلول زنجانی در آزمون استخدامی

رقابت-بیش-از-۲۰۰-معلول-زنجانی-در-آزمون-استخدامی
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار با حضور ۲۰۲ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، روح‌اله خدابنده‌لو با بیان اینکه افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی ۷۴ شغل در ۴۶ دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت کرده و به رقابت می‌پردازند، افزود: پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای‌ اداری در دستگاه‌های اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری بهتر و سالم آزمون با همراهی ۲۷ منشی یاریگر شامل ۱۲ زن و ۱۵ مرد ویژه توانیابان دارای معلولیت بینایی و جسمی، دو مترجم زبان اشاره ویژه‌ ناشنوایان در نظر گرفته شده است تا این آزمون به بهترین صورت برگزار شود.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهمانسرای بهزیستی استان برای معلولان متقاضی اسکان و همچنین وسیله نقلیه مورد نیاز در روز آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت در تمامی زمینه‌ها علی‌الخصوص در زمینه تحصیل اظهار کرد: داشتن شغل مناسب برای هر کسی موجب ایجاد و تقویت اعتماد به‌نفس شده و انگیزه زندگی را در افراد بهبود می‌دهد در افراد معلول و دارای ناتوانی جسمی این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴