logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

رویداد گفتاورد ملی نخبگان در زنجان برگزار می‌شود

رویداد-گفتاورد-ملی-نخبگان-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان از برگزاری اولین «گفتاورد ملی نخبگان» با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان زنجان؛ سیف‌اله رسولی در تشریح برگزاری اولین رویداد «گفتاورد ملی نخبگان» با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» اظهار کرد: این رویداد رقابتی، با هدف تعامل نخبگان، مدیران و سایر اقشار مردم برگزار می‏‌شود و مخاطبین این رویداد، تمامی آحاد جامعه که راه‌حلی برای چالش‌های کشور دارند، است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در گفتاورد ملی نخبگان، آحاد مردم می‌توانند ایده‌های خود را در پنج محور اصلی شامل حوزه‌های «مالی، پولی و ارزی»، «مدیریت منابع طبیعی»، «امنیت غذایی»، «نظام سلامت و بیمه» و «حکمرانی و سیاست‌گذاری» ارائه کنند ابراز کرد: این رویداد فرصتی برای گفتگو و شنیده شدن ایده‌های آحاد مردم است و برای بنیاد ملی نخبگان و دایره حکمرانی کشور فرصتی برای تعامل با نخبگان و کشف آن‌ها است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه این رقابت در بر دارنده مجموعه مناظره‌هایی برای رسیدن به چرخش‌های تحول‌آفرین خواهد بود، افزود: از مراحل برگزاری این رویداد گفت و شنود مابین صاحبان ایده‌ها و تبادل ایده‌‏ها است که تقویت ایده‌های نخبگانی در حوزه‌های مختلف را بدنبال دارد و منجر به افزایش تفاهم اجتماعی و دانش بنیان‌تر کردن مدیریت کشور است.  

رسولی با اشاره به پهنه‌بندی استان‌های کشور گفت: این رویداد در سراسر کشور و در هشت پهنه اجرا می‌شود و از میان ایده‌های واصله در پهنه آذربایجان، شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان است.

وی اضافه کرد: در مرحله منطقه‌ای، ایده‌های برگزیده استانی به میزبانی بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز به نمایش و در معرض داوری منطقه‌ایی گذاشته خواهد شد تا فرصتی برای انتخاب آثار برگزیده پهنه آذربایجان مهیا شود.

وی اظهار کرد: در ادامه رویداد، به افراد و تیم‌های صاحب ایده‌های برتر، یک فرصت زمانی قابل توجه و حمایت و پشتیبانی‌های مناسب ارائه می‌شود تا راه حل‌ها، عملیاتی‌تر شوند و ضمانت اجرایی پیدا کنند آنگاه داوری‌های دور سوم با حضور مدیران اجرایی و اندیشمندان خبره هر موضوع، برای طرح‌های راه یافته به مرحله کشوری انجام می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان ابراز کرد: جوایز قابل توجه مادی و معنوی برای حمایت و پشتیبانی از افراد یا تیم‌هایی که ایده‌ها و طرح‌های برتر را داشته و به مراحل میانی و نهایی راه می‌یابند در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به جایزه نقدی هر برگزیده کشوری به مبلغ 10 میلیارد ریال و اعتبار پشتیبانی برای پیاده‌سازی ایده و طرح‌ به مبلغ 10 میلیارد ریال دیگر اشاره کرد.  

رسولی تصریح کرد: صاحبان ایده در حوزه‌های یاد شده از کلیه اقشار جامعه مخاطب اولین گفتاورد ملی نخبگان هستند که می‌توانند تا تاریخ 28 خرداد ماه با مراجعه به آدرس https://debate.bmn.ir/  به صورت انفرادی و یا گروهی نسبت به ثبت‌نام، بارگذاری و ارسال ایده‌های خود اقدام کنند.       

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر