logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۸۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار سلطانیه در گفتگو با موج‌رسا:

رکورد آسفالت‌ریزی در سطانیه شکست

رکورد-آسفالت‌ریزی-در-سطانیه-شکست-
شهردار سلطانیه گفت: سال گذشته 7 هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهرستان سلطانیه انجام شد و رکورد آسفالت‌ریزی زده شد.

مصطفی کلانتری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: شهرداری شهرستان سلطانیه از سال 1340 تاسیس و چهارمین شهرداری در استان است و طبق آخرین رتبه‌بندی از سال 1392 درجه پنج بود و رتبه جدیدی نگرفته بود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه اینکه افزایش سه ویژگی که شامل درآمد و جمعیت و موقعیت شهر است از لحاظ  تقسیمات کشوری در رتبه‌بندی شهرداری اهمیت بسزایی دارد، توانستیم سه مورد گفته شده در سه سال اخیر را در سامانه سازمان شهرداری‌ها درج کنیم. 

شهردار سلطانیه عنوان کرد: از سال 1392 سلطانیه تبدیل به شهرستان شده که یکی از موارد موثر و افتخارآفرین در تاریخ این شهرستان است، این موضوعات را اطلاع‌رسانی کردیم. پیگیری‌هایی که از طریق استانداری، فرماندار ساعی، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان انجام شد، خوشبختانه موفق شدیم رتبه 6 را برای شهرداری سلطانیه کسب کنیم. 

وی اظهار داشت: کسب این رتبه در میزان اعتبارات عمرانی، پروژه‌های شهری، تأمین بودجه، تجهیزات و تقسیم ماشین‌آلات در سازمان شهرداری تاثیر چشمگیری داشته و شاخصی برای افزایش در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان محسوب می‌شود. 

کلانتری با اشاره به اینکه خوشبختانه در طی سه سال اخیر در سایه دولت مردمی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در شهر تاریخی سلطانیه اقدامات عمرانی و شهرسازی فراوانی انجام شده است که مورد رضایت عموم شهروندان نیز قرار گرفته ابراز کرد: در آخرین سفر شهید جمهور به استان زنجان، از محل زیر ساخت‌های گردشگری تفاهم نامه‌ای با اداره میراث فرهنگی منعقد شد. اعتباراتی را برای سنگ فرش کردن خیابان‌های اطراف گنبد در نظر گرفتیم که سال گذشته اجرا و به بهره‌برداری رسید. 

وی افزود: از بابت آسفالت‌ریزی که در سطح شهرستان اتفاق افتاد توانستیم رکورد بزنیم و 7 هزار تن آسفالت‌ریزی برای معابر شهرستان انجام شد. امسال نیز در نظر داریم این عدد را به بالای 10 هزار تن برسانیم. 

شهردار سلطانیه گفت: در زمینه درآمد پایدار برای شهرداری سلطانیه توانستیم اقدامات خوب و مهمی انجام دهیم و مجموعه خدمات رفاهی شهرستان نیز افتتاح شد. در زمینه حمل زباله موفق شدیم جدایی زباله تر و خشک را از مبدا انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تهیه ماشین حمل مکانیزه زباله و سطل زباله‌های مکانیزه توسط شهرداری شهرستان انجام پذیرفته و در سطح شهر قرار گرفت.  

وی افزود: از بابت پروژه‌های زیر ساختی از محل اعتبارات استانی سال گذشته اجرای کانال برای جمع‌‌آوری آب‌های سطحی در ضلع غربی شهرستان را داشتیم و در سالجاری نیز ضلع شرقی را در دستور کار قرار داده‌ و اگر اعتبار لازم را بگیریم تا پایان هفته دولت مشکلات آن را حل و به بهره‌برداری می‌رسانیم.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر