logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۸۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در زنجان

توزیع-بسته‌های-معیشتی-بین-نیازمندان-در-زنجان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طبق هماهنگی انجام شده به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) بسته‌های معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، روح‌اله صالحی در جلسه هماهنگی برنامه‌های 14 و 15 خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد گفت: هر سال به این مناسبت برنامه‌های متعددی در استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام برپایی ایستگاه صلواتی با مشارکت مراکز نیکوکاری در شهرستان‌‍‌های زنجان، ابهر و خرمدره است، عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری اردوهای جهادی و میز خدمت نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با مشارکت مراکز نیکوکاری و خیرین خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه‌های حامی یابی در سطح استان به منظور جذب حامی در طرح اکرام و محسنین نیز از دیگر اقدامات این نهاد در 14 و 15 خرداد خواهد بود.

صالحی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از وصایای امام برای جامعه هدف کمیته امداد و همچنین کارکنان، برگزاری قرائت زیارت عاشورا و  مراسم عزاداری نیز از سایر برنامه‌های اجرایی در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر