logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

افتخارات ویژه‌ای در ورزش بانوان کسب کردیم

افتخارات-ویژه‌ای-در-ورزش-بانوان-کسب-کردیم
معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سال گذشته افتخارات ویژه‌ای را در ورزش بانوان به دست آوردیم که از ۲۴ اعزامی به مسابقات آسیایی و پارا‌آسیایی، ۱۲ نفر از آن‌ها بانوان بودند.

عذرا واسعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پیشرفت استان زنجان در مسابقات بی‌سابقه بوده است. کسب سهمیه المپیک توسط مهسا جاور و زینب نوروزی از قهرمانانی که در بخش دو نفره با نشان نقره برای اولین بار در طول تاریخ افتخارآفرینی کردند از جمله آن‌ها است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این دو بانو قایقران حرفه‌ای، هفته آینده در اردوی مسابقات روسیه حضور خواهند داشت و بعد هم در کشور فرانسه به رقابت می‌پردازند.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد: رقیه شجاعی نیز در رشته پاراتیراندازی کسب سهمیه المپیک کرد و در حال حاضر هم در اردو‌های تیم ملی سخت مشغول تمرین بوده تا به مسابقات اعزام شود.

وی ادامه داد: برای آینده ورزش بانوان پتانسیل‌های بالایی را در استان داریم و کار‌های ارزشمندی در این زمینه پیاده خواهیم کرد، در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی می‌توانیم با استعدادیابی، برنامه‌ریزی منظم، مدیریت و نظارت خوب افراد را به درستی جذب ورزش کنیم.

واسعی ابراز کرد: سعی بر این است که برای  توسعه قهرمانی بانوان، بعد از شناسایی استعداد‌های ورزشی بتوانیم از خود ورزشکاران استفاده کنیم زیرا فراز و نشیب‌های که در محیط ورزشی وجود دارد آن‌ها را با تجربه‌تر کرده و می‌توانند ورزشکاران و قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و شرایط مناسب استان، ورزش‌های استقامتی بسیار عالی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر