logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۸۰۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان مطرح کرد:

حضور ۲ کشور خارجی در مسابقات کشتی زنجان

حضور-۲-کشور-خارجی-در-مسابقات-کشتی-زنجان
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کشور افغانستان با یک تیم و ارمنستان با سه تیم در رقابت‌های بین‌المللی کشتی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جواد بازرگان مدیر‌کل ورزش و جوانان و عباس محمدی رئیس هیأت کشتی استان زنجان در نشست خبری مشترک در جمع خبرنگاران به موضوعات مرتبط با مسابقات  کشتی پرداختند.

بیشتر بخوانید

بازرگان در این نشست خبری گفت: از فردا و پس فردا مسابقات بین‌المللی جام تختی در استان زنجان برگزار می‌شود، و اولین رویدادی است که در استان اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات میزبان کشور‌های همجوار هستیم، سه تیم از ارمنستان و یک تیم از افغانستان حضور دارند.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: طبق آمار‌های هیأت‌ کشتی هشت کشور قرار بود در این مسابقات شرکت کنند که به علت حادثه پیش آمده انصراف دادند. ۱۹۰ ورزشکار در رقابت‌های جام تختی به مدت دو روز حضور دارند.

وی ابراز کرد: مراسم افتتاحیه فردا بعد از ظهر با حضور مسئولان استان برگزار و این رقابت‌ها در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

بازرگان عنوان کرد: امیدواریم این رویداد به خوبی و به نحو احسن برگزار شود. خوشبختانه تاکنون میزبان خوبی در مسابقات مختلفی که در استان زنجان برگزار شد، بودیم.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۴۰ مربی و سرپرست، ۲۵ داور، ۳۵ عوامل اجرایی و ۱۵ عوامل فنی حضور پیدا خواهند کرد‌.

عباسی محمدی نیز در این نشست ابراز کرد: استان زنجان پیشینه خوبی در زمینه کشتی دارد. محمد نادری، وحید درامی مقدم، هادی گورکانی، میثم حیدری و میثم نصیری در جام تختی توفیق داشتند که کشتی بگیرند.

وی افزود: هزینه‌ای که صرف این مسابقات شد 4 میلیارد بود که ۲ میلیارد آن از طریق استانداری و شهرداری تامین شده و تا این لحظه از اسپانسرها هیچ حمایتی نشدیم.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ سالن کشتی در عرض چهار سال رشد صد در صدی داشتیم. از کلاس‌های کشتی و استعدادیابی نیز توسط خانواده‌های زنجانی استقبال فراوانی شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم شاهد قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان زنجان در میادین کشوری باشیم. هدف از برگزاری جام تختی نیز ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر