logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۸۰۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر:

کیفیت پروژه را نباید فدای کمیت کرد

کیفیت-پروژه-را-نباید-فدای-کمیت-کرد
شهردار ابهر گفت: نباید کیفیت کار را فدای کمیت آن کرد و در همین راستا نظارت بر انجام پروژه‌ها از موضوعاتی است که باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در جلسه با مدیران ناحیه و مسئولان واحدها با بیان اینکه مدیران ناحیه باید برای خود جانشین تعیین کنند تا در صورت نیاز و عدم دسترسی به مدیر ناحیه هماهنگی‌ها با جانشین صورت گیرد، گفت: مدیران نواحی باید برای مرخصی و مأموریت‌های کاری حتما با شخص شهردار هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اگر مدیر مرخصی یا مأموریت داشت جانشین حتماً باید در دفتر حضور داشته و کارها را انجام دهد، گفت: کنترل ورود و خروج پرسنل نیز باید مدنظر مدیران نواحی قرار گیرد و تمام امور با نظم انجام شود.

شهردار ابهر با بیان اینکه باید تمام پرسنل شهرداری اهتمام جدی داشته باشند تا کار مردم با دقت تمام و سرعت و با بهترین کیفیت انجام شود، اذعان کرد: تمامی اقدامات باید از روی برنامه باشد.

وی با اشاره به بحث ساخت و سازهای غیر‌مجاز در سطح شهر، اذعان کرد: نظارت در این زمینه یکی از وظایف مدیران نواحی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

 حیدری با تأکید بر اینکه در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز نباید حمایتی از کسی صورت گیرد و تعارف‌ها را باید کنار گذاشت، افزود: باید دست به دست هم داده و ساخت‌ و سازهای غیرمجاز را شناسایی کنیم.

شهردار ابهر با توضیح اینکه مدیران نواحی باید تمام امور مربوط به ناحیه خود را بررسی کنند و پاسخگوی مشکلات و مردم باشند، اذعان کرد: وظیفه مدیر ناحیه تنها کار عمرانی و تملک نیست بلکه تمام اختیاراتی که شهردار دارد مدیر ناحیه نیز دارد.

وی با یادآوری اینکه نباید کیفیت کار را فدای کمیت آن کرد، متذکر شد: در همین راستا نظارت بر انجام پروژه‌ها از موضوعاتی است که باید با جدیت دنبال شود همچنین بدون قرارداد نیز نباید کاری انجام‌ شود.

شهردار ابهر با توضیح اینکه مردم نباید در شهرداری سرگردان باشند، اذعان کرد: تمامی کارها باید از روی برنامه و با دقت تمام انجام شود تا مردم آزرده خاطر نشوند زیرا شهروندان ابهری لایق بهترین‌ها هستند.

حیدری با تأکید بر اینکه اموال شهرداری را باید عین اموال خودمان بدانیم و در حفاظت از آن نهایت تلاشمان را بکنیم که در این زمینه باید کمیته حفاظت تشکیل شود، گفت: نباید اجازه هدررفت بیت‌المال داده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر