logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۸۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت سوارکاری استان؛

رجبی‌خمسه رئیس هیأت سوارکاری زنجان شد

رجبی‌خمسه-رئیس-هیأت-سوارکاری-زنجان-شد
مجمع انتخاباتی هیأت سوارکاری استان برگزار شد و رجبی‌خمسه رئیس هیأت سوارکاری زنجان شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجمع انتخاباتی هیأت سوارکاری استان زنجان روز چهارشنبه با حضور جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این انتخابات محمدرضا رجبی خمسه با کسب ۱۸ رأی توانست به مدت چهار سال ریاست هیأت سوارکاری استان را برعهده بگیرد.

رئیس هیأت سوارکاری استان زنجان در این مراسم انتخاباتی گفت: هیأت سوارکاری همانند دیگر رشته‌های ورزشی فعال در استان نیازمند حامی مالی بوده تا بتواند توانمندی لازم را داشته باشد.

وی افزود: استان زنجان ظرفیت بسیار بالایی در رشته سوارکاری داشته و توانایی برگزاری میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی را دارد.

رجبی‌خمسه ادامه داد: در حال حاضر استان زنجان ۱۵ باشگاه سوارکاری فعال داشته و از این تعداد هشت باشگاه مربوط به شهرستان زنجان است که دارای مجوز رسمی و یا در شرف تمدید مجوز هستند.

وی تصریح کرد: ۶ باشگاه از لحاظ فضا و وسعت، جوابگوی ورزشکاران بوده و از لحاظ استانداردهایی که برای تمرین و مسابقه نیاز است که خوشبختانه باشگاه‌های سوارکاری در سطح خوبی قرار دارند.

رئیس هیأت سوارکاری استان زنجان ابراز کرد: در مسابقات اسب دوانی شمالغرب کشور که سال گذشته در زنجان برگزار شد بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان از استان زنجان بودند.

جواد بازرگان مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در پایان گفت: اگر شخصی در هر پوشش و مقامی تلاش کند، مردم قدردان او خواهند بود. امیدواریم اتفاقات خوبی در هیأت سوارکاری رخ دهد و مردم لذت ببرند.

وی افزود: استان زنجان سال گذشته در میان ۳۱ استان کشور جزو سه استان برتر شناخته شد.

رئیس فدراسیون سوارکاری در ادامه افزود: تفاهم نامه‌ای با یک مرکز پزشکی ورزشی حرفه‌ای‌ که تخصص ورزشی دارند، منعقد شد که اگر ورزشکاران اندام یا عضلات آسیب دیده دارند می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند. 

محمد کاظمیان گفت: این مرکز عضلات یا اندام آسیب دیده را اسکن کرده و از شکستگی‌های بدن مطلع می‌شوند، ورزشکاران نیز از خدمات مطلوبی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به شناسنامه اسب‌ها افزود: از سال ۸۸ هیأت سوارکاری پیشرفت کرد. 

مشکلات دوپینگ و نمونه گیری تا حد زیادی برطرف شده و روی روال است.

رئیس فدراسیون ادامه داد: برای شرکت در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه المپیک باید سرمایه گذاری اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: در ۴ رشته می‌توانیم به کشور قطر اسب بفرستیم ولی در حال حاضر مشکل قرنطینه داریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر