logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۸۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری:

اقتصاد مقاومتی نیازمند کار جهادی است

اقتصاد-مقاومتی-نیازمند-کار-جهادی-است
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی کارها بایستی جهادی انجام شود که در این راستا بهترین الگو شهید جمهور است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق در دومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان طارم و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی کارها بایستی جهادی انجام شود که در این راستا بهترین الگو شهید جمهور است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه مدیران با انجام تدابیر لازم و مطالعه در حوزه اقتصاد مقاومتی در تحقق شعار سال اهتمام جدی کنند افزود: توجه به حوزه اقتصاد در کشور و در استان که دشمنان نظام با حساسیت و تلاش شبانه‌روزی برای بزرگ‌نمایی و بروز مشکلات در کشور انجام می‌دهند نیازمند تلاش همه مسئولان در ابعاد مختلف است که امیدواریم مشکلات شهرستان طارم نیز با تلاش مضاعف برطرف شود.

فرجی‌برحق گفت: استخرهای معیشتی در شهرستان طارم را  که روشی برای ذخیره‌سازی آب برای آبیاری در فصل تابستان است اقدام خوب و موثری برای تأمین آب کشاورزان این منطقه است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان با اشاره به تکمیل پروژه‌های در حال ساخت از جمله تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی آببر که به گفته مسئولان در مراحل پایانی قرار دارد گفت: به فضل‌الهی تا پایان خرداد ماه این پروژه افتتاح خواهد شد.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه از دستور کار این جلسه توجه به حوزه گردشگری در شهرستان طارم است عنوان کرد: رعایت مقررات در حوزه گردشگری و تلاش برای توسعه و جذب گردشگر در این شهرستان با توجه به آب و هوا و جاذبه‌هایی که وجود دارد مورد اهتمام مسئولان قرار داده شود.

در پایان جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان مرکز استان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی طارم بازدید و در جریان فرایند ساخت پروژه قرار داده شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر