logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۷۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان مطرح کرد:

بهره‌مندی بیماران اعصاب از خدمات بهزیستی زنجان

بهره‌مندی-بیماران-اعصاب-از-خدمات-بهزیستی-زنجان
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۹۲۴ بیمار دارای مشکلات اعصاب و روان و روانی مزمن تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان؛ روح‌الله خدابنده‌لو عنوان کرد: بهزیستی، بیماران روانی مزمن با تشخیص کمیسیون پزشکی (تشخیص نوع و تعیین شدت معلولیت) را در محدوده سنی ۱۵ تا ۶۰ سال در مراکز پذیرش می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خدمات مراقبتی توانبخشی، ویزیت پزشک و روانپزشک، خدمات کار درمانی، خدمات پرستاری، خدمات روانشناسی، خدمات مددکاری، خدمات حرفه آموزی به بیماران ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: برگ خلاصه پرونده بستری در بیمارستان روانپزشکی و در صورت فقدان سوابق بستری، مستندات و سوابق تشخیصی و درمانی آزمایشات پاراکلینیکی، آزمایشات ایدز، هپاتیت، تست توبرکولین، گزارش مددکاری از وضعیت اقتصادی و اجتماعی خانوار، قیم‌نامه برای بیماران محجور، برگه دستور قضایی ارجاع برای افراد مجهول‌الهویه یا بی‌سرپرست یا فاقد سرپرست موثر (ارجاعی از دستگاه قضایی) نامه ستاد پذیرش از جمله مراحل پذیرش و تشکیل پرونده بیمار در مراکز شبانه‌روزی بیماران روانی هستند.

وی دستیابی بیماران به سطح عملکرد روانی اجتماعی نسبتا مطلوب، استقلال و خودکفایی نسبی و یا آمادگی برای ورود به جامعه و عدم تمایل فرد و یا خانواده به دریافت خدمات از مرکز را از شرایط ترخیص این بیماران عنوان کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر