logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شهید آیت‌الله رئیسی پرورش یافته مکتب امام راحل بود

شهید-آیت‌الله-رئیسی-پرورش-یافته-مکتب-امام-راحل-بود-
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مشکلات مردم و جامعه را می‌شناخت و برای حل شدن آن‌ها تلاش شبانه‌روزی داشت و ایشان پرورش یافته مکتب امام راحل بود.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی خود را خدمتگزار ملت می‌نامید اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی شهید خدمت و خادم امام رضا(ع) بود و ایشان مانند خیلی از شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله شهید رجایی دانش‌آموخته مکتب امام راحل بود و هر کس که از مکتب امام راحل بر خیزد دغدغه اصلی آن خدمت به مردم و خدمتگزار مردم بودن است و برای مردم تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی مشکلات مردم و جامعه را می‌شناخت و برای حل شدن آن‌ها تلاش شبانه‌روزی داشت ابراز کرد: در مکتب امام راحل افرادی مانند شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید مطهری تربیت یافته‌اند که مشکل مردم را مشکل خود دانستند و در صدد حل آن مشکلات بودند و تنها دغدغه آنها خدمت به مردم و کشور بود و شهید آیت‌الله رئیسی پرورش یافته مکتب خمینی راحل بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش امام راحل برای زنده نگه داشتن اسلام بود اسلامی که از خون هزاران شهید تجلی یافته است، گفت: تفکر امام راحل خلق یک نظام واحد به نام جمهوری اسلامی ایران بود که با اتحاد مردم محقق شد. امام خمینی(ره) «برای مردم و خدمت به مردم» را شعار نظام مقدس جمهوری می‌دانستند.

محدر با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نیز در طول دوران ریاست جمهوری خود با الگو قرار دادن امام راحل توانست مسئولیتی که نسبت به مردم و جامعه بر عهده داشت به بهترین شکل به اتمام برساند گفت: وی نمونه بارز یک انسان خدمتگزار برای نظام بود که در این راه نیز به شهادت رسید.

وی بیان کرد: کارخانه‌های مختلفی قبل از ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی دچار ورشکستگی شده بود و بعد از روی کار آمدن شهید جمهور با تدابیر درست و منطقی بسیاری از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی احیا شدند و کارگران بیکار دوباره صاحب کار شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی روحیه فعال و جهادی داشتند و همه ما وظیفه داریم راه شهید رئیسی را در هر کسوت و هر صنف ادامه دهیم گفت: امیدواریم با زنده نگه داشتن راه ایشان بتوانیم فردی مانند شهید آیت‌الله رئیسی را برای مدیریت کشور انتخاب کنیم.

محدر با بیان اینکه کسی که در مسیر امامت و ولایت قرار می‌گیرد در راه توسعه و پیشرفت کشور گام‌های مثبت بر می‌دارد افزود: اصل اساسی در نظام جمهوری اسلامی مردم محوری و مردم سالاری دینی است.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر