logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

واگذاری 18 هزار انشعاب به پروژه‌های مسکن ملی

واگذاری-18-هزار-انشعاب-به-پروژه‌های-مسکن-ملی-
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اولویت پروژه‌های مسکن اقدام ملی برای آبرسانی گفت: در همین راستا بیش از 18 هزار انشعاب آب و فاضلاب برای متقاضیان این پروژه‌ها نصب و یا واگذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی آب‌فاضلاب استان زنجان، علی‌محمد نادرخانی اظهار کرد: برای تامین زیرساخت‌های خدمات آب و فاضلاب در طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان تاکنون بیش از 170 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار انشعاب در پروژه‌های مساکن ملی استان نصب و بیش از ۸ هزار واحد نیز آماده نصب بوده و قابلیت واگذاری دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در حوزه خدمات جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب نیز انشعاب فاضلاب بیش از 12 هزار واحد مسکونی نصب شده و بیش از ۵ هزار واحد نیز آماده نصب و واگذاری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروژه مسکن‌های اقدام ملی در استان زنجان در قالب 26 پروژه و به تعداد بیش از 19 هزار واحد اجرا می‌شود که با تامین زیرساخت‌های آب و فاضلاب برای این پروژه‌ها جمعیتی افزون بر 77 هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار می‌گیرند.

گفتنی است پیش از این نیز بیش از 14 هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان توسط شرکت آب و فاضلاب آبرسانی شده بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر