logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۹۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان:

اختتامیه طرح ملی بانوان توانا استان زنجان برگزار شد

اختتامیه-طرح-ملی-بانوان-توانا-استان-زنجان-برگزار-شد
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان با بیان اینکه این طرح ملی با محوریت افزایش سلامت جسمی بانوان سن ۶۰ سال به بالا در سطح استان اجرا شد، گفت: این طرح با هدف بالابردن سطح سلامتی بانوان، افزایش امید به زندگی و جلوگیری از پیری زود رس است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‎‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، اختتامیه طرح ملی بانوان توانا با حضور جواد بازرگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، یوسف روحی رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان و سایر مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

یوسف روحی رئیس هیأت نجات غریق و غواصی گفت: این طرح با هدف بالا بردن سطح سلامتی بانوان، افزایش امید به زندگی و جلوگیری از پیری زود‌رس و نیز خدمت‌گزاری اعضای جامعه ورزش‌های آبی استان به این قشر فداکار جامعه عنوان کرد.

در ادامه عذرا واسعی، معاون توسعه ورزش بانوان به تشریح اهداف این برنامه و طرح ملی بانوان توانا پرداخته و بالا بردن سطح سلامت جامعه به ویژه بانوان را یکی از دغدغه‌های مهم امور ورزش بانوان عنوان کرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن تقدیر از مجریان این طرح ملی، تاکید کرد: با توجه به اینکه بانوان به ویژه مادران نقش تاثیرگذاری در خانواده دارند می‌توانند سفیر سلامت و انعکاس دهنده این امر مهم برای سلامتی  جسمی و تاثیر بر روح و روان دیگر بانوان سالمند و مادران باشند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر