logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۷۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر خبر داد:

پایان بهسازی و روکش آسفالت روستای مرشون

پایان-بهسازی-و-روکش-آسفالت-روستای-مرشون-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول هشت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به اتمام رسید.

علی‌اصغر عطوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول هشت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سال گذشته در پنچ کیلومتر از این راه روستایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شد و در سال‌جاری نیز با پیگیری‌های که صورت گرفت، هشت کیلومتر دیگر نیز آسفالت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر با بیان اینکه این‌ جاده از نظر آسفالت وضعیت مناسبی نداشته و ساماندهی آن به عنوان یک‌ مسیر گردشگری و ارتباطی از مطالبات مردم بود، گفت: آسفالتی که در جاده مرشون استفاده شده، آسفالت رگلاژی بوده که بعد از پایان کار آسفالت توپکا استفاده شد.

وی با بیان اینکه توسعه روستاها در گرو آسفالت و قابل تردد شدن راه‌ها و مسیرهای روستایی است، گفت: در حوزه احداث راه‌های روستایی پروژه‌های بیشتری را در حال انجام داریم و امیدواریم تا پایان سال طول بیشتری را برای تردد راحت‌تر روستائيان آسفالت و آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر